Battlegrounds uppdateras typ nu

Robot
Battlegrounds uppdateras typ nu

Och många fler uppdateringar väntar, lovar utvecklarna.

#battlegrounds, #playerunknowns


Skägg.
10 Chambers

Segheten i inventoryt har varit riktigt stressande, lite svårt att veta vad de menar med "partially" bara.


signatur
Medlem

Jag är väldigt glad över att studion är såpass responsiva och snabba med att adressera och pusha ut fixar som spelarna har anmält.
Det ska bli väldigt intressant att se hur deras roadmap med "Going Gold" om 6 månader hålls

Medlem

Finns det nåt hardcore mode? Som Arma3-BR-spelare känns det skitkonstigt att springa runt med sikte i tredjeperson och höftskjuta motståndarna. Och vad är det för jäkla elektriskt fält som markerar cirkeln? Jag är nyfiken som fan på detta men och har hört mycket gott men är rädd att det ska kännas för mycket H1Z1. Vad säger ni som lirar?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 4skin:

Finns det nåt hardcore mode? Som Arma3-BR-spelare känns det skitkonstigt att springa runt med sikte i tredjeperson och höftskjuta motståndarna. Och vad är det för jäkla elektriskt fält som markerar cirkeln? Jag är nyfiken som fan på detta men och har hört mycket gott men är rädd att det ska kännas för mycket H1Z1. Vad säger ni som lirar?

Det snackas om ett hardcore-läge med låst förstapersonsvy, skulle inte förvåna mig om att det kommer strax. Verkar vara det som efterfrågas mest. Det elektriska fältet är DödenTM, hamnar du utanför dör du långsamt. Har inte lirat H1Z1 då kan inte svara på hur det känns i jämförelse.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Segheten i inventoryt har varit riktigt stressande, lite svårt att veta vad de menar med "partially" bara.

Det är faktiskt i stort sett laggfritt att langa upp inventoryn nu. Gillart. Går mycket smidigare att langa upp inventoryn och loota via den istället för att ta grejerna en och en med siktet.

Skägg.
10 Chambers

@Sabel1: Trevligt!

Ska försöka hinna med och lira lite med Geeks Gaming ikväll.


signatur
1
Skriv svar