Massor av nyheter när Blizzard varvar upp inför Heroes of the Storm 2.0

Robot
Massor av nyheter när Blizzard varvar upp inför Heroes of the Storm 2.0

Loot-kistor, Diablo 2-hjältar och fler valutor (jay?)!

#blizzard, #heroes, #hots, #nyhetstips


Medlem

Mycket likt Overwatch-systemet vilket inte är oväntat, och själv tycker jag det ser bra ut. Jag gillar att man infört en reroll för guld, så att man har möjlighet att få bättre rng upp till 4 gånger per kista.

Det verkar definitivt som en bra tid att börja med spelet när patchen kommer, då kistor förmodligen regnar över en under tidigare levels. Återstår att se hur det känns för en veteran eftersom man förlorar en hel del kist-möjligheter (dock en bunt retroaktiva), men samtidigt har man ju ganska många hero-unlocks och dylikt redan.

Avstängd
Skrivet av toern:

Mycket likt Overwatch-systemet vilket inte är oväntat, och själv tycker jag det ser bra ut. Jag gillar att man infört en reroll för guld, så att man har möjlighet att få bättre rng upp till 4 gånger per kista.

Det verkar definitivt som en bra tid att börja med spelet när patchen kommer, då kistor förmodligen regnar över en under tidigare levels. Återstår att se hur det känns för en veteran eftersom man förlorar en hel del kist-möjligheter (dock en bunt retroaktiva), men samtidigt har man ju ganska många hero-unlocks och dylikt redan.

De har nog tänkt på det, ska du se...kommer inte vara nån fördel att vara ny.

Medlem
Skrivet av toern:

Mycket likt Overwatch-systemet vilket inte är oväntat, och själv tycker jag det ser bra ut. Jag gillar att man infört en reroll för guld, så att man har möjlighet att få bättre rng upp till 4 gånger per kista.

Det verkar definitivt som en bra tid att börja med spelet när patchen kommer, då kistor förmodligen regnar över en under tidigare levels. Återstår att se hur det känns för en veteran eftersom man förlorar en hel del kist-möjligheter (dock en bunt retroaktiva), men samtidigt har man ju ganska många hero-unlocks och dylikt redan.

Många hero unlocks man lagt riktiga pengar på. Men förutom den mindre synpunkten så kanske detta som du säger gör att fler nya spelare kommer vilket HotS verkligen behöver. Annars verkar det bra, lite knepigt med flera olika valutor. Ajja, 6.5/10!

Medlem

För veteraner kommer dom få kistor beroende på vilket level dom har DOCK har dom lagt in en gräns för veternerna på 70 kistor så dom som har spelat mycket och länge kommer ha mindre än en som gör börjar på 2.0 och sedan kommer upp till hens level

Vet ej hur dom kommer göra med hero level där man får guld när man kommit till vissa levlar så beroende på vilket level man har kanske man tjänar på det

Medlem

Har guld i överflöd och trodde det skulle bli värdelöst.

Tur det var en mindre förändring.

Ska man få 40 kistor i efterhand nu?

Sen kommer heros att lvls upp bara för det kräver mindre XP?

1
Skriv svar