Destiny 2 släpps till PC – se första trailern!

Robot
Destiny 2 släpps till PC – se första trailern!
Medlem

Skön trailer!

Medlem

Inte en enda sekund gameplay.

Men PC-släppet är ju kul. Då får jag äntligen uppleva det ni andra pratat om.

fue
Medlem

Äntli-fuckin-en! Woho! Har D1 på PS4, älskar det, men kan tyvärr inte spela det pga det är kontroll.. Uppväxt med HL1 o CS på datorn. Kan inte och kommer aldrig kunna spela ett FPS på konsol. Mus + Tangentbord är ett måste för mig. Äntligen!

Medlem

Underbart. Love it. All gear och loot är förstört i Tower dock.

Medlem

Much gameplay
So trailer.
Old meme , wow.

Medlem

Har inte spelat Destiny förutom betan som fanns men vad jag har förstått så hade den här trailen mer story än vad hela Destiny hade.

Jag gillade betan men när jag fick höra att singeplayern var usel så tappade jag intresset. Har tvåan en bra singelplayer kan jag kanske bli intresserad.

Medlem

När jag hör "lustigkurren" så tänker jag bara på Chris Pratt o får guardians of the galaxy vibbar.
Får hoppas att spelet nu har en story i grundspelet åtminstone.

Gnällkuk

Nathan Fillion ftw! Så underbart att han får vara ungefär samma smug karaktär som han spelat i tv-serier Känner redan att han kommer vara den överlägset roligaste och bästa karaktären i spelet. Gött att det är bekräftat med PC nu också


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Pistagen:

Underbart. Love it. All gear och loot är förstört i Tower dock.

Verkar som ett sätt att story-förklara varför man inte får behålla allt från sina chars i 1:an

Skrivet av tricky:

Nathan Fillion ftw! Så underbart att han får vara ungefär samma smug karaktär som han spelat i tv-serier Känner redan att han kommer vara den överlägset roligaste och bästa karaktären i spelet. Gött att det är bekräftat med PC nu också

Han var ju absolut roligaste och bästa karaktären i 1:an också, uppdragen i dom senare expansionerna där man han snackade över radion och småtjivades med andra karaktärer var absolut dom bästa stunderna!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Inaktiv

@jehuty:

Jag spelar fortfarande Destiny (1) och tycker det finns en hel del att göra, framför allt tillsammans med en polare. Kanske har att göra med vad man jämför med.

Medlem

Är det värt att skaffa ettan med expansioner och spela igenom pve för lore? Gillade inte vanilla men undrar om expandionerna är bättre.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelade en hel del Destiny och tycker kontrollen och tyngden är tajt. Men det var begränsat i singleplayer och gick inte köra som ett renodlat PvP-spel.

Jag hoppas de lyckas lösa de brister som ettan har och bidrar med en hel hop nyheter!

PC-släpp är trevligt, men tycker det är synd att det är så mycket exklusivitet sinsemellan de olika plattformarna(tidsexklusivt eller låst vid en eller annan plattform). Det vore underbart om de erbjöd spel emellan plattformarna(men det ger troligen för mycket fördelar till PC:n).

Nathan Fillion är underbar, när kommer det något nytt Firefly-relaterat?

Medlem
Skrivet av Javas:

Är det värt att skaffa ettan med expansioner och spela igenom pve för lore? Gillade inte vanilla men undrar om expandionerna är bättre.

Kort och gott, nej.

Medlem

Underbart! Den stora besvikelsen nu var bara att jag inte kunde förbeställa för betan till PC! Men kommer bli ett givet köp. Digital Deluxe eller Limited Edition.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Medlem

Härligt. Då får man äntligen testa på hur Destiny universumet är. Varit nyfiken på Destiny men fixar inte att lira FPS-spel med kontroll. Nu blir det äntligen det med mus & tangentbord. Blir lätt ett köp till Steam.!...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Spectral: Dom reade tydligen ut Drstiny Collection (vanilla+alla expansions) med en saftig rabatt och med lite krediter pp Sonykontot sp fick jag den för 196kr..bör vara värt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppas Bungie verkligen använder sina storywriting skills till base-spelet denna gång
Tagga PC!


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Tyckte första var lite sådär, kul spel men alldeles för mycket grinding i end game. Spelade det på PS4, men hade gärna lirat på PC istället. Sålde min PS4 för en vecka sedan, så PC-utannonseringen kommer mycket välkommet!

Medlem

Alldeles för mycket grinding för att vara roligt. Men man kan ju hoppas att de skärper sig lite.

Medlem

Jaaaaaaaaaa!! Är så jävla glad och pepp nu!

Spelade Destiny 1 och hade ett enda önskemål: Att det kommer på PC. Och se vad som händer?! Destiny 2 till PC! Fy fan vad bra!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Hur mycket jag än vill, kommer jag inte förboka. Nu gäller det att Bungie levererar ett spel med flaggan i topp.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@Walter S.A. Iego: Aldrig förboka, någonsin. Det är regeln. Oavsett vad det är för spel, vilken utvecklare som står bakom och vilken meningslös pre order-bonus du får.

@Bennii: Försöker leva efter den paradigmen också.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så sjukt pepp - spelar ju fortfarande Destiny nästintill dagligen så <3


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

@Bennii: Vad förlorar du på att förboka?

Jag förbokar inte spel, men tex i detta fall så kan jag förboka på Webhallen, utan att det kostar något alls, få access till Betan och gillar jag inte det så kan jag avboka utan straff.

Medlem

@Cowmine: Man tjänar ingenting i långa loppet på att göda en förbokningshysteri som är på väg att spåra ur sedan länge. Därför står jag utanför. Jag har inget att förlora på att inte förboka.

Medlem

@Bennii: Förutom att kostnadsfritt spela en beta som kan hjälpa dig avgöra om ett spel är för dig eller inte.
Så du förlorar i vissa fall faktiskt något.

Medlem

@Cowmine: Finns gott om företag som erbjuder öppna beta-tester, oavsett om du förbokat eller inte. Att de låser betan bakom en förbokning är ytterligare en anledning att vägra förboka, eftersom det är ett steg närmre den förbokningshysterin jag vill undvika.

12
Skriv svar