Skitsnackare från 90-talet är nästa kämpe i Quake Champions

Robot
Skitsnackare från 90-talet är nästa kämpe i Quake Champions
Skägg.
10 Chambers

Okej, jag är försiktigt skeptisk mot hjältarna (trots att jag knarkar #Overwatch) men något tilltalade mig med hoverboard air control.


signatur
Medlem

Åh, Anarki var en av mina favoriter (tillsammans med Xaero) under Quake III-tiden.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Åh, Anarki var en av mina favoriter (tillsammans med Xaero) under Quake III-tiden.

Indeed!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Ge mig Slash!

Anarki ser onekligen ut som ett trevligt tillskott.

Medlem

Även om något är tänkt att vara medveted obehagligt pinsamt och drygt, förändrar det inte faktum att slutresultatet bara är obehagligt pinsamt och drygt.

Medlem

" means he can actually gain speed as he strafe-jumps around the Arenas,"

Betyder detta att samtliga hjältar inte kommer att kunna göra det?

Movment är en stor del av Quake, tar de bort så att det är lika för alla så är ju det ju inte quake

Tvivlar på att man kommer att testa något annat än classic. Vill jag göra det så kan jag spela ow.

Medlem

Så synd på en bra design. Den gamla ser mycket coolare ut... men men


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Även om något är tänkt att vara medveted obehagligt pinsamt och drygt, förändrar det inte faktum att slutresultatet bara är obehagligt pinsamt och drygt.

Håller med. Skämskudden är nästan framme.
Jag vill tycka om Quake Champions, men dom gör det fan inte lätt med alla dessa hjältar o annat mög. :-/
Visst, kommer finnas ett classic mode om jag förstått det rätt, men det känns bara som dom riktar in sig till 12 åringar med det här hjälte-möget.

Medlem

Jag har tyvärr tappat mer och mer intresse för detta spel, som jag först hoppades på.
Blev besviken på Doom också.
Och COD:IW.

Gör något nytt - OCH Bra!
(Titanfall 2 var i och för sig en överraskning. )

Hoppas nu på COD:WW2.


signatur

autograph

Medlem

de va då ett satans Fov!

Inaktiv
Skrivet av Håkan:

Håller med. Skämskudden är nästan framme.
Jag vill tycka om Quake Champions, men dom gör det fan inte lätt med alla dessa hjältar o annat mög. :-/
Visst, kommer finnas ett classic mode om jag förstått det rätt, men det känns bara som dom riktar in sig till 12 åringar med det här hjälte-möget.

Det är för att det skulle nog inte sälja lika hårt om ett nytt Quake inte skulle tilltala den yngre generationen i första hand medans vi som har varit med från begynnelsen av Quake eventuellt får mättas av ett klassiskt läge som bara kanske levererar..
Tyvärr skall vart enda jäkla spel numera vara hjälte-inspirerat.. räcker det inte redan med de spel som finns..?!

Medlem

Anarkis fysik är intressant dock och borde tilltala den äldre generationen av quakers.
Men som sagt...spel med hjältar ^_____________^
Älskar Quake 3 men ja vad ska man säga?

Medlem

Varför har vissa hjärtan bredvid Medlem?
Eller visar de att man är i förhållande/gift?

Medlem
Skrivet av delli:

Varför har vissa hjärtan bredvid Medlem?
Eller visar de att man är i förhållande/gift?

Håll muspekaren över hjärtat så ser du.

Och jag tycker det är lysande. Tråkigt att se t.ex storanvändare som @Hipshot visa så lite uppskattning att denne nekar FZ:s enda inkomstkälla. "GTFO" är min omedelbara reaktion.

Medlem

Hade önskat de kunde vara lite raka i alla frågor som uppstår. Varje video visar lite hjältar och ställer en rad nya frågor. Just nu undrar jag varför de snackas om att han ökar i fart vid strafe jumping. Är detta inte aktuellt för de andra?! Isåfall finns det bara en hjälte jag kan välja.

Betan kommer bli väldigt intressant. Hoppas hoppas hoppas detta funkar

Medlem
Skrivet av superapan:

Håll muspekaren över hjärtat så ser du.

Och jag tycker det är lysande. Tråkigt att se t.ex storanvändare som @Hipshot visa så lite uppskattning att denne nekar FZ:s enda inkomstkälla. "GTFO" är min omedelbara reaktion.

Sicken attack. jag har väl alltid haft det där hjärtat där?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

@Hipshot Bugg i systemet eller ej, nu syns hjärtat iaf <3

1
Skriv svar