Fredagsquiz med chans att vinna biljetter till Göteborgs Sci-Fi Filmfestival

Robot
Fredagsquiz med chans att vinna biljetter till Göteborgs Sci-Fi Filmfestival

Vad kan du om spel med smak av science-fiction?

#filmfestival, #prey, #quiz, #sci-fi


Medlem

9 av 10, inte illa för mitt första quiz på nya siten. Gissade vilt på frågan om Mars måne, och fick fel.

Releasehästryttare

Synd man är så lat, hade det vart nån film man inte sett innan så kanske

Visste inte ens att Draken va i användning fortfarande, man va ju där ofta när man va ung ^^

Medlem
Skrivet av Bennii:

9 av 10, inte illa för mitt första quiz på nya siten. Gissade vilt på frågan om Mars måne, och fick fel.

Samma här - kom inte ens ihåg att det fanns tillstymmelsen till bakgrundshistoria, bara att det var så snyggt och kul att hagelbraka monster i 3D...

Medlem

8/10 fel på båda frågorna om Pray XD


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

Medlem

Vafan så nu måste man ha konto på denna sida + använda sitt google konto Jag som inte har något.

Medlem

Jag råkade visst göra quizet utan att vara inloggad först. Spelar det någon roll?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Vafan så nu måste man ha konto på denna sida + använda sitt google konto Jag som inte har något.

Ditto, vafan ... Google är för de mindre begåvade.

Skägg.
10 Chambers

@Avedagreat: tills vi fixat ett eget quiz-system är vi beroende av tredjepartslöningar. Har du tips på andra är det välkommet. Kikade runt på förmiddagen men landade i Google Forms, var snabbt att komma igång med.


signatur
Medlem

Ett förbättringsförslag, quizen fungerar mindre bra på mobila enheter. Frågorna försvinner ut på höger sida, och jag kan inte dra sidan för att visa hela. Vore bra om den kunde anpassas som resten av sidan.

Skägg.
10 Chambers

@eijnok: ah, förmodligen för att formuläret är satt till en fast bredd. Får testa lite, tack!


signatur
Medlem

Satte alla rätt tror jag, men ni kan skippa mig i tävlingen. Tack ändå!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skägg.
10 Chambers

Tydligen hade Google Docs inte sparat mailadresserma, så är det någon göteborgare här inne som vill gå på filmfestival, pinga mig innan klockan 14:00. Första fem till kvarn får mala.


signatur
1
Skriv svar