Mad Catz går i konkurs

Robot
Medlem

Inte så oväntat i mina ögon!

Fantastikt fula och plastiga produkter med fullständig avsaknad av ergonomi

Ingen kommer sakna Mad Catz.


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Medlem

Alla resor har sitt slut.
Denna plastiga B resan är nu över. Precis som Svenska WESC och JAYS.

Medlem

Med tanke på hur ofattbart uruselt spelet var är det inte konstigt. Ren mjölkning, en sist utsugning av genren istället för att som Guitar Hero Live försöka med något nytt med lite känsla kvar. Inte för att jag spelar det heller förvisso...
Anyway, poäng, värd att upprepa några tusen gånger: Rock Band 4 - sjukt dåligt!

Medlem

Det var tråkigt!

Själv har jag en sån här som jag är nöjd med

Medlem

@Raid25: sjukt lik min saitek cyborg x

Medlem

Har aldrig använt någon av deras produkter. Good riddance.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tråkigt för alla anställda. Men tyvärr är konkurrensen tuff. Det finns ju inte bara ett par stycken som gör tillbehör. Det var dock inte oväntat att en konkurs skulle ske efter senaste rapporterna om företaget.

Medlem

Konstigt, haha.

Medlem

Jag älskade deras tournament fightsticks väldigt mycket.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Mitt enda madcatz-köp var väldigt bra rent formligen för mig, eftersom jag har små händer och det var en av de minsta möss jag stött på med det grepp jag använder.

Tyvärr var den extremt låg kvalitet på. Inom ett år dubbelklickade den, hade två trasiga sidoknappar och hade allmänt problem med tracking efter ungefär halva den perioden; inte damm eller så utan perioder då den helt enkelt glappade så att säga. Sista gången bestämde den sig för att sluta fungera.

Så jag kunde inte rekommendera produkten alls, trots att jag gillade det som fanns på ytan.

Medlem
Skrivet av HogisGuy:

Jag älskade deras tournament fightsticks väldigt mycket.

en av dom bästa arkadstickor jag har haft

Medlem

personligen så har jag inte haft många mad katz grunkor, och för mig har dom alltid känns som ett billigt alternative om man vill snåla men det ska se ut som plastig futuristisk grunka.

har alltid haft känslan av att mad katz grejor är B och kopior av andra märken med en liten mix av mycket billig plast.

Medlem

Hade en madcatz handkontroll till 360 en gång med inbyggda fläktar där man greppade som kylde mina svettiga handflator.

1
Skriv svar