Så fungerar de nya striderna i Secret World Legends

Robot
Så fungerar de nya striderna i Secret World Legends
Medlem

Låter oerhört lovande, detta blir att ge ett till försök

Medlem

Kul att ni ger mer utrymme Som gammal TSW spelare, sen beta back in the days, var jag först lite tveksam, men försiktigt positiv.
Men efter "Beyond the Veil"s stream på twitch igår där dom intervjuade Game Director i 3 timmar med frågor från communityt samt efter Massively's artikel som länkas här så tror jag det här kommer att bli bra.

Jag går inte all-in hype train än innan jag får chans att testa det, men jag är iaf positiv
Det kommer även att vara en open beta innan release där dom planerar att progress ska vara kvar efter release.

Medlem

Tack för infon, keep 'em coming!

Medlem

Åh snälla bli bra!! Älskade TSW monster och lore som fan! Men combaten var ju bland det sämsta man varit med om..

*Håller tummarna* 😊

Medlem

Låter som om jag nog faktiskt kommer kunna finna glädje i det här spelet igen, striderna var just det som verkligen gav mig avsmak för det å fick mig att sluta.


signatur

always use the nubs for cover

zsm
Medlem

Så länge skills fungerar på samma sätt som förut gör det här ingen skillnad. Spamma builder x5, och sen använd din consumer. Repeat.

Det blir snabbt sjukt enformigt och det saknas helt dynamik i strider. Storyn och atmosfären är dock helt oslagbar och ligger en bra bit över något annat MMO på marknaden.

Medlem
1
Skriv svar