Prova på kortspelet Gwent på Playstation 4 under helgen

Robot
Prova på kortspelet Gwent på Playstation 4 under helgen

Stilla The Witcher 3-abstinensen.

#cd-projekt, #gwent, #kortspel


Moderator | Testpilot

Måste bara flika in och säga att spelet är fantastiskt bra. Bara det faktum att det är mindre RNG och att man kan bluffa åt sig segrar gör det väldigt skoj för min del. Det är verkligen ett helt annat tänk än andra kortspel. Kort och gott så har CD Project gjort det igen!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Måste bara flika in och säga att spelet är fantastiskt bra. Bara det faktum att det är mindre RNG och att man kan bluffa åt sig segrar gör det väldigt skoj för min del. Det är verkligen ett helt annat tänk än andra kortspel. Kort och gott så har CD Project gjort det igen!

Usch då... har haft ångest för att jag fick betainvite till första vågen och aldrig ens installerade spelet eller testade det :/ Känner mig lite mätt på genren även om jag verkligen gillade Gwent.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av tricky:

Usch då... har haft ångest för att jag fick betainvite till första vågen och aldrig ens installerade spelet eller testade det :/ Känner mig lite mätt på genren även om jag verkligen gillade Gwent.

Ge det ett försök! Det verkligen annorlunda på ett bra sätt. Matcherna är också i många drag väldigt korta så det är verkligen något man kan spela på korttid.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Näpp.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ska nämna också att betan finns på Xbox One också, loggade in tidigare idag, och såg att jag blev inbjuden till stängd beta. Kan bli intressant!

1
Skriv svar