Är actionliret Bayonetta på väg till PC?

Robot
Är actionliret Bayonetta på väg till PC?
Medlem

Det vore faktiskt riktigt kul att se. Jag äger bägge spelen till Wii U redan, och de är mästerverk. Fler borde få möjligheten att spela dem, och här följer förhoppningsvis just den möjligheten.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Det vore kul att få spela spelet.

Medlem

OMFGZ

Mer Bayoneta är alltid bra men det kan verkligen vara så att Bayonetta 1 & 2 släpps till PC.
Platinum games har ju flera PC releaser så varför inte?

Detta skulle bli riktig skoj då Bayonetta så otroligt bra.

Medlem

@PsyX: Rätta mig om jag har fel, men har inte Nintendo utgivningsrättigheterna till Bayonetta 2? Så om de vill släppa B2 på PC krävs det ett OK från Nintendo, och hur stor är den chansen?

Medlem

Man kan alltid hoppas. Har ju hört mycket bra om Bayo

Medlem

Spelat Bayonetta 1 på 360 och Wii U, skulle inte skada med att få en bättre version att få återspela det på.
Men Bayonetta 2 är en bättre produkt, har dock bara spelat lite ännu men much better än första.
Får hoppas på båda.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Bennii:

@PsyX: Rätta mig om jag har fel, men har inte Nintendo utgivningsrättigheterna till Bayonetta 2? Så om de vill släppa B2 på PC krävs det ett OK från Nintendo, och hur stor är den chansen?

Vi får se om 8 dagar. För stökigt i utgivningsrättigheterna värld för att spekulera.

Jag hoppas bägge släpps!

Bayonetta 3 till PC skulle vara ännu bättre....

Medlem

Ett Nintendo spel till PC? *boom*


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Det är till Switch det kommer.

1
Skriv svar