Yooka-Laylee har fått en egen raplåt!

Robot
Yooka-Laylee har fått en egen raplåt!
Medlem

Meh, tappat allt intresse för det här spelet

Medlem
Skrivet av Cane:

Meh, tappat allt intresse för det här spelet

Tvärt om för mig! Stöttade kickstartern och ser fram emot release som fan! Jag ser det mest som en fin nostalgitripp. Förväntar mig inte något revolutionerande nytt, jag är mest nyfiken på hur ett "nostalgi-baserat" spel håller upp idag, om jag kan känna igen lite saker och ting.

Medlem

Gangster Rap a la N.W.A
Köpte spelet till Steam för några veckor sedan. Ser fram emot ett gammalt 90-tals plattformsäventyr i 3d. Kommer bli trevligt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@Cane: varför om man får fråga? Tycker det sett bättre och bättre ut ju mer man fått se.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd
Skrivet av FejkFejksson:

@Cane: varför om man får fråga? Tycker det sett bättre och bättre ut ju mer man fått se.

Står väl på Youtuberns sida av det skedet...?

Medlem

Kritiker som fått recensionskoden (i detta fallet Jim Sterling via Podquisition) antyder att det skall vara riktigt, riktigt taffligt. Får se hur det blir, strök det från köplistan när de tog ställning i JonTron-"kontroversen".

Medlem

@Sebastian V: va? Är det nåt som försvinner på nya fz, jag förstår inte?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Gnällkuk

Kändes som ett barnprogram på SVT för typ femåringar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@FejkFejksson du har så jävla bra namn!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar