Hetaste spelsläppen i april

Robot
Hetaste spelsläppen i april

Spelåret 2017 ser ut att fortsätta briljera – vi listar de hetaste aprilreleaserna.


Gen
Medlem

Full Throttle är ett av de bästa peka-och-klicka spelen som någonsin gjorts så missa inte det!

Medlem

Jag vet inte om en beta räknas, men den 6:e april startar quake champions betan.
https://quake.bethesda.net/en/news/1orF4GG3ZSMIm888ckAyYe


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Bara Outlast 2 som är intressant den här månaden, tyvärr

Medlem

Hade helt missat att Siberia 3 släpps nu i månaden så vart en väldans trevlig överraskning då föregångarna tillhörde mina favoriter av point'n'clicks

Medlem

Denna titel missades - Wonder Boy: The Dragon's Trap

Medlem

Möjligtvis Full Throttle, annars var det inget som lockade.
Får hoppas på en bra April så man kan vara ute mycket istället...och har ju en hel del kvar i Zelda också.

Medlem

Jag VAR peppe som fan när jag såg den renderade sekvensen till DoW III. Sen såg jag game play. Jag är inte sugen på Star Craft 3.

Medlem

Nja, April kommer bli Overwatch, Bloodborne playthrough 2 med DLC och Nioh. Eventuellt att jag sparar Nioh och köper alla DLC till The Witcher 3 och spelar det en gång till. Älskar spel med replay value! Drog nyss igenom Dark Souls 3 en andra gång utan DLCs, så det har man också kvar att göra till en dålig release period.

KoP
Medlem

Då behöver man inte öppna plånboken allt för mycket under denna månad. Det enda intressanta personligen är Little Nightmares.

KoP
Medlem
Skrivet av Gen:

Full Throttle är ett av de bästa peka-och-klicka spelen som någonsin gjorts så missa inte det!

Bästa? Pff, nej. Monkey Island 1 och 2 och Day of the tentacle.

Medlem

Min röst : 11e April - Planescape Torment : Enhanced edition.

Medlem

Hej FZ, hittade ett stavfel i röstalternativen: "f*n"

Medlem

Persona 4 var guld så jag ser fram emot femman.

Medlem

Nästa gång skriv ut till vilken konsol de släpps.
Hittade ju ett spel jag vill prova vars konsol jag inte äger, och jag vill inte veta vad jag missar

Medlem

Bara jag som tycker detta året har varit en stor besvikelse spelmässigt? Inga av spelen på listan känns som "wow", detta ser jag fram emot och skulle vilja spela redan idag. Bland de spel jag köpt, så kan nog Torment, Tides of Numenera vara årtiondets största besvikelse, gav det 4 timmar sen avinstallerade jag skiten i ren ilska över hur jävla trist det var. ME:Andromeda är en AAA+ titel, med en story och karaktärer som hämtade från en taskig B Sci-Fi såpa från mitten av nittiotalet, allt gömt bakom en tjusig fasad... Det förtnämnda hade jag stort förhoppningar på, det andra hade jag mindre, men ändå är båda besvikelser. Testade även For Honor, vilket inte heller föll mig i smaken.

De spel jag faktiskt skulle vilja spela som exempelvis Zelda eller Horizon: Zero Dawn är till konsoler, vilket jag varken har råd med eller ens ser det som värt att betala många tusen för ett fåtal spel. Framtiden ser blek ut, suck!

Gen
Medlem
Skrivet av KoP:

Bästa? Pff, nej. Monkey Island 1 och 2 och Day of the tentacle.

ett av de bästa Finns rum för fler än ett när man skriver så.

1
Skriv svar