Jak and Daxter-serien till Playstation 4

Robot
Jak and Daxter-serien till Playstation 4

Det är måhända inte Jak 4 men trilogin kan bli ännu snyggare än till PS3 och PS Vita.

#jak-and-daxter, #naughty-dog, #plattform


Medlem

Hoppas att det kommer fler spel i denna serien, nu har man ju blivit lite "äldre" men minns att jag gillade spelet och humorn grymt mycket när spelen var aktuella.

Medlem

Kommer det släppas en fysisk skiva eller är detta endast digitalt?

Medlem

Hehe dom använde bara klipp från första spelet i videon... helt rätt ...

Flakmonkey

Nu kommer det väl de som tycker att det här med remakes enbart är något negativt men tar man en serie som Jak & Daxter och hottar upp den så tror jag att det inte bara kommer bli intressant för de som gillade PS2-versionerna utan även nya gamers som kanske inte ens fanns till när de släpptes. Allt beror ju på hur mycket de fixar till, men jag tycker de gjorde ett bra jobb med HD-varianterna av J&D, R&C och Sly till PS3 så har svårt att se varför de inte skulle hålla måttet även till PS4. Kommer bli väldigt mycket kvalitet och kvantitet för pengarna iaf.

Medlem

Men blir det 30 eller 60 fps?

Gen
Medlem
Skrivet av Påskmust:

Men blir det 30 eller 60 fps?

De kunde lika gärna slängt in 4K till Pro när de ändå håller på.

Medlem

Coolt. Blir lätt ett köp. Helst fysisk utgåva om det kommer. Tänker även beställa Sly Cooper och Ratchet & Clank HD Trilogy i fysisk utgåva till PS3. Sjukt sugen på att få uppleva dessa gamla plattformspärlor.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar