Alla ombord på hype-tåget – då sänder EA och Bethesda från årets E3

Robot
Alla ombord på hype-tåget – då sänder EA och Bethesda från årets E3
Medlem

Ett Star Wars Battlefront 2 som är ett Star Wars Battlefront 2 är det jag vill se. Är utöver dett nyfiken på ett nytt Wolfenstein.

Medlem

Som vanligt när det gäller Bethesda så hoppas man att få se något från nästa Elder Scrolls titel. Men det blir nog inte så, utan bara ESO expansionen som kommer vara på tal när det gäller ES serien.

Medlem

ser gärna något till fallout.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

ser gärna något till fallout.

Lär väl bara vara Fallout 4 VR. Mer än så hade jag inte ens vågat hoppats på.

Medlem

Ett nytt Elder Scrolls skulle smaka fågel, men det brådskar inte för min del.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Ravenknight:

smaka fågel

Oerhört

Medlem

Det enda nya vi kommer se från Bethesda i år är FO4 och kanske Skyrim i VR.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av anon_119148:


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Bästa tiden på året enligt mig! E3!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Skulle ju sitta riktigt gött med lite ny info om Mirror's Edge. Har ju väntat skapligt länge på DLC till Catalyst nu...

Medlem

Har säkert skrivit det förr, men skriver det igen. Vill gärna se ett Dead Space (4)

Medlem

Nytt TES skulle få mig att trilla av stolen

Medlem

VI får ju inte glömma att skyrim släpps på switchen i höst. (För alla är så hypad över det) De kanske visas upp lite närmare på e3 också.

Medlem

EA kan ju gå och dö xD , spelar inte några spel från dem längre bojkott.

Bethesda får däremot gärna utannonsera ett nytt Fallout eller Elderscrolls.

1
Skriv svar