Quiz – Historiskt kraftfull hårdvara

Robot
Quiz – Historiskt kraftfull hårdvara

Tio kraftpaket som skakat spelvärlden.

#geforce, #quiz, #radeon, #titan-xp, #xbox-scorpio


Medlem

5/10 Korrekta svar!

Medlem

0/10 korrekta svar, Lyckades inte ens gissa rätt.

MEG
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Som vanligt men en rolig quiz och jag tycker om att man ser rätt/fel svar på en gång.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

kul med ny layout för quiz, även rätt & fel direkt. Synd bara att jag svara fel på för mycket

Medlem

Hade tydligen glömt av en del genom åren så 5/10.

Väktes en del minnen iallafall, Vilken power man tyckte man hade när Geforce 256 kom. Alla artiklar och tester när första 1 Ghz processorn började säljas. Hypen innan monstret Voodoo 5 6000 som aldrig släpptes, 4 gpu'er på ett kort.

Medlem

Gillar det nya quiz-systemet!

Medlem

Gillar nya formatet för quizet, speciellt att man ser rätt/fel direkt. Önskar bara att man kunde få en sammanfattning i slutet, som förut. Jag tycker att det underlättar för att man ska få en övergripande bild av hur man klarade sig. Speciellt eftersom jag missade att man fick se rätt/fel i början, och därför inte har någon aning om hur jag gjorde där.

Hade för övrigt 4 rätt. Jag är inte sådär superbra på prestanda, speciellt inte historiskt sett.

Medlem

Det gick ju åt helvete... 😣
Men mycket trevligt quiz format, fortsätt så!

Wow det var svårt! Bara 4 av 10 rätt och då är man ändå något av en teknik nörd som joxat massor med alla nämnda datorkomponenter i quizen.

Medlem

8/10, helt ok

Medlem

Tummen upp för layout. 4/10 för mig.

Gen
Medlem

Coolt att man fick se svaren direkt!
Blev 6 av 10, hårdvarufrågorna var lätta men historiska saker är jag inte bra på.

1
Skriv svar