Rare avslöjar hur Sea of Thieves förbättras i alphan

Robot
Rare avslöjar hur Sea of Thieves förbättras i alphan

Följ med bakom kulisserna på sjörövarspelet.

#microsoft, #rare, #sea-of-thieves


Medlem

Detta spel lockar mig faktiskt ingenting. Verkar inte nå skoj med multiplayer i detta tema. Hade mycket hellre tagit ett maffigt singleplayer äventyr från kultföretaget "Rare"...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Detta spel lockar mig faktiskt ingenting. Verkar inte nå skoj med multiplayer i detta tema. Hade mycket hellre tagit ett maffigt singleplayer äventyr från kultföretaget "Rare"...

Finns få "teman" som är skapt lika bra för MP som ett Pirattema. Hur spelet blir återstår att se dock

Medlem

Hade inte läst något om spelet innan jag fick testa det , är satans skojigt.
Episka stunder på havet blandat med trams och skratt med din besättning.
Givet köp

Medlem

Detta spel lockar mig väldigt mycket. Verkar väldigt skoj med multiplayer i detta tema. Som tur är får vi ett sånt här spel i multiplayer, istället för ett maffigt singleplayer äventyr från kultföretaget "Rare"...

1
Skriv svar