The Last of Us: Part II rekryterar Westworld-skådis

Robot
The Last of Us: Part II rekryterar Westworld-skådis
Releasehästryttare
Releasehästryttare

@Anabelle Lancelot: Ni visste att att nån skulle göra det

Troligtvis bästa tv serien 2016.

Får se om Fargo S3 blir årets bästa.

Medlem

@Devan: Kan även bli Twin Peaks S3.

Releasehästryttare

@73mpl4R: S1 menar du ?

För jag antar att du refererar till denna serien http://www.imdb.com/title/tt4093826/ ?
Är dock tveksam till om det kan vara något att ha.

Sitter och kollar igenom vad för nya serier som kommer i år och tydligen kommer det en serie som baseras på filmen The Mist, kan bli bra.

Star trek serien skall ju ha premiär i höst också, så vi får la se hur 2017 artar sig.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Devan:

@73mpl4R: S1 menar du ?

För jag antar att du refererar till denna serien http://www.imdb.com/title/tt4093826/ ?
Är dock tveksam till om det kan vara något att ha.

Menar du att du inte känner till Twin Peaks?

Releasehästryttare
Skrivet av Sisyr:

Menar du att du inte känner till Twin Peaks?

Well, jag va 7 år 1990, så nej inte så konstigt att jag missat serier från den tiden

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Devan:

Well, jag va 7 år 1990, så nej inte så konstigt att jag missat serier från den tiden

Allt är relativt, men vi pratar trots allt om en av de mest kända amerikanska TV-serierna över huvud taget. Den nya säsongen av Twin Peaks är en fortsättning på vad som skedde i originalserien, men utspelar sig i nutid (det har förflutit lika lång tid i serien som i verkligheten, m.a.o). En hel del skådespelare som återvänder, där ibland den fantastiske Kyle MacLachlan. Det är David Lynch som ligger bakom serien även denna gång. Ska bli ruskigt kul att se honom ge sig i kast med något annat än dokumentärer igen. Senast var väl Inland Empire, en av de bättre filmerna jag sett.

Tror inte jag varit så hypad inför en serie (eller säsongsstart) någon gång. Av alla serier jag sett är det bara Oz, The Wire och eventuellt Breaking Bad som kan mäta sig med Twin Peaks.

Medlem

Det hela hänger på om magin från de första filmerna lever kvar, ska bli spännande att se hur Lynch löser det. Sen om vi har tur, så får vi se True Detective S3 i år med, men jag tror inte att de börjat spela in den säsongen än?

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det hela hänger på om magin från de första filmerna lever kvar, ska bli spännande att se hur Lynch löser det. Sen om vi har tur, så får vi se True Detective S3 i år med, men jag tror inte att de börjat spela in den säsongen än?

True Detective S1 var riktigt bra, S2 "not so much", har dock hört att den blev bättre i de sista avsnitten, men har inte orkat kolla klart än.

Medlem

Har sett hela säsongen av Westworld, men kan inte komma ihåg denna skådespelerska? Hade det handlat om huvudrollsinnehavaren i Westworld hade jag jublat av glädje och hype, men visst Westworld levererade fina skådespelarinsatser och tillsammans med trollkarlarna hos Naughty Dog kan nog slutresultatet bli mumma.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

True Detective S1 var riktigt bra, S2 "not so much", har dock hört att den blev bättre i de sista avsnitten, men har inte orkat kolla klart än.

Gillar personligen inte Colin Farrell så mycket, men gillade ändå S2. Håller med om att den inte var riktigt lika stark som S1, men den är ganska svår att leva upp till!

MEG
Medlem

Kan man hoppas på en HBO version av Last of Us?


signatur

Death is only the beginning

1
Skriv svar