Xbox drar igång stor vårrea 11:e april – allt ska bort!

Robot
Xbox drar igång stor vårrea 11:e april – allt ska bort!
Medlem

"Allt ska bort" rör det sig om fysiska varor?

Skribent

@fzusr: Digital utrensning. Microsoft vill göra av sig med ett par gigabytes för att få in nya.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av erikcedervall:

@fzusr: Digital utrensning. Microsoft vill göra av sig med ett par gigabytes för att få in nya.

Hehe

Jag var faktiskt seriös då det stod "De passar även på att kasta in sina specialgjorda Xbox-kontroller från Design Lab i rea-smeten."

Handkontroller kan väl knappast vara digitala? Eller är det nån slags blandning mellan fysiska och digitala varor?

Medlem
Skrivet av fzusr:

Hehe

Jag var faktiskt seriös då det stod "De passar även på att kasta in sina specialgjorda Xbox-kontroller från Design Lab i rea-smeten."

Handkontroller kan väl knappast vara digitala? Eller är det nån slags blandning mellan fysiska och digitala varor?

Man kan beställa handkontroller som man själv designat med diverse kulörer.

Medlem
Skrivet av Justin Time:

Man kan beställa handkontroller som man själv designat med diverse kulörer.

Jo precis, men var alla andra varor digitala? Eller finns det flera fysiska varor i rean?

Skribent

@fzusr: Tror det bara är handkontrollerna som är fysiska.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Avstängd
Skrivet av fzusr:

"Allt ska bort" rör det sig om fysiska varor?

Exakt, va? Lol, menar dom verkligen digitalt?

Avstängd

Det var det värsta jag hört. Allt ska bort, DIGITALT?, verkligen?
Och man blir fortsättningsvis förvånad av någon anledning.
Om det inte handlade om MS skulle jag satsa på ett "typo".

Medlem

Men... Det är alltså skribenten på fz som har valt att skriva "allt ska bort". Antagligen med glimten i ögat. Varför antar alla att det är MS som har gjort en groda?

Skribent

@Frisell: Ja. Detta skrevs alltså med glimten i ögat och är inget fel av MS.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem
Skrivet av lackis:

Det var det värsta jag hört. Allt ska bort, DIGITALT?, verkligen?
Och man blir fortsättningsvis förvånad av någon anledning.
Om det inte handlade om MS skulle jag satsa på ett "typo".

Behöver du toapapper? Du verkar lite skitnödig.
Ta det för vad det är, ett skämt från FZ's sida.

Medlem

Xbox Gold för 9 kronor verkar bara gälla från amerikanska butiken?

Spelar det någon roll om man anger att man bor i USA?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Vårrean verkar inte finnas överhuvudtaget utanför USA... Trist.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd

@Makkapakka: Ja!, det är jag, lol! Jag driver opinion här. Och PS: Jag tror verkligen att MS skulle kunna dyka ner där. Vi har en massa problem.

1
Skriv svar