Guerrilla snackar (potentiella) Horizon Zero Dawn 2

Robot
Guerrilla snackar (potentiella) Horizon Zero Dawn 2

Mer polering och fler maskinmonster ska (kanske) göra ett av årets bästa spel bättre.

#guerrilla-games, #horizon-zero-dawn


Medlem

Helt klart Guerilla´s bästa spel om man frågar mig. Hoppas verkligen på en tvåa

Medlem

Hemskt gärna en manlig huvudkaraktär, finns och är visst trendigt med att spela som brudar nuförtiden.
*viftar med käppen*
Har fortfarande svårt att spela tjej även om det finns pixel rumpor.
Asbra spel dock.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Hemskt gärna en manlig huvudkaraktär, finns och är visst trendigt med att spela som brudar nuförtiden.
*viftar med käppen*
Har fortfarande svårt att spela tjej även om det finns pixel rumpor.
Asbra spel dock.

Blev nyfiken på varför du har svårt att spela en tjej?


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:

Blev nyfiken på varför du har svårt att spela en tjej?

Eller hur, grymt skumt. Och blir det en uppföljare ska Aloy såklart vara huvudperson, en av de bättre spelkaraktärerna jag stiftat bekantskap med på länge.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

Hemskt gärna en manlig huvudkaraktär, finns och är visst trendigt med att spela som brudar nuförtiden.
*viftar med käppen*
Har fortfarande svårt att spela tjej även om det finns pixel rumpor.
Asbra spel dock.

Tycker det varit en ganska bra fördelning mellan intressanta kvinnor och män i spel senaste tiden.

Själv vill jag gärna se fler kvinnliga huvudpersoner men det är nog mest min personliga åsikt.
GTA V är ett riktigt bra spel men där saknade jag en intressant kvinnlig spelbar karaktär. Watch Dogs 2 hade också gärna fått ha en kvinnlig huvudperson.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ett helt underbart spel. Jag hoppas de inte har bråttom med uppföljaren. Ta den tid ni behöver och gör något riktigt bra.

Medlem
Skrivet av joonsson:

Eller hur, grymt skumt. Och blir det en uppföljare ska Aloy såklart vara huvudperson, en av de bättre spelkaraktärerna jag stiftat bekantskap med på länge.

Det är inte det minsta skumt. Du ser ofta kvinnor kommentera att de vill ha kvinnliga karaktärer som de kan identifiera sig med, och detta är en helt acceptabel önskan. Varför är det då skumt att en man vill ha manliga karaktärer som de kan identifiera sig med?

Medlem

såatte... Kanske släppa en möjlig tvåa även till PC vore väl inte helt fel?

Gen
Medlem

Låt oss inte glömma att HZD var ett tekniskt mästerverk på Pro:n och hoppas de lyckas lika väl med 2an.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

såatte... Kanske släppa en möjlig tvåa även till PC vore väl inte helt fel?

Hahaha, Lycka till. Du får smöra upp Sony rätt hårt. xD

1
Skriv svar