Bayonetta släpps till pc - nu!

Robot
Bayonetta släpps till pc - nu!

Efterlängtad pc-port med 4K-stöd släpps på Steam typ närsomhelst.

#bayonetta


Flakmonkey

Fantastiskt bra spel i min mening men kan ju förstå de som har svårt för karaktärsdesignen och den allmänt japanska galanskapen i det. Skulle dock ha svårt att förstå någon som hävdar att spelmekaniken och/eller fightingsystemet inte är bra för det är något av det mest tillfredsställande jag har upplevt i den här genren. Så grattis PC-ägare helt enkelt

Medlem

@Nosnos:
Tack, tänkte precis fråga om det var nått bra 😃
Ja det kanske får bli ett köp. Knappt 200 spänn är ju inte så blodigt heller.

Medlem

Kan bekräfta att digital deluxe ingår då jag precis köpte spelet.
Riktigt bra spel förövrigt.

Medlem

@Nosnos: öhm JA...Kan man modda bort Bayonetta helt och hållet och ersätta henne med en mindre kräkframkallande karaktär?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

@Nosnos: öhm JA...Kan man modda bort Bayonetta helt och hållet och ersätta henne med en mindre kräkframkallande karaktär?

Haha, kräkframkallande? På riktigt?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@Javas: Classic witch DLC $9.90:

Medlem

@Puscifer: haha ja xD Jag tål verkligen ingenting med denna karaktär :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Ah, Kommandoran! En karaktär som är "mer" häxa får man nog allt leta efter!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Inaktiv

Synd att det är låst till 60 fps. Blir ganska suddigt när det går så snabbt, svårt att se detaljer.
Föredrar nog Ninja Gaidens fightingsystem framför detta system och Devil May Crys som verkar vara väldigt lika, detta känns lite för abstrakt och konstigt och för förlåtande. Men ska spela lite längre och se om jag börjar gilla't.

Medlem

Grattis alla PC-spelare. Otroligt bra spel i min mening. Jag nötte sönder det på Xboxen och ber till gudarna att det ska komma på PS4 men det kommer det nog aldrig att göra :S

Gen
Medlem
Skrivet av Jonio:

Grattis alla PC-spelare. Otroligt bra spel i min mening. Jag nötte sönder det på Xboxen och ber till gudarna att det ska komma på PS4 men det kommer det nog aldrig att göra :S

4K/60fps på PS4 Pro hade ju inte vart fel :>

Medlem
1
Skriv svar