Eureka! Första vinsten i Battlegrounds fångad på film

Robot
Eureka! Första vinsten i Battlegrounds fångad på film

Med vit täckjacka och utan byxor är man perfekt kamouflerad mot sten.

#Byxlös, #battlegrounds


Medlem

Grattis!
Bra jobbat!
---

Kan det var aerodynamiken från kallingarna som bidrog? Ser ut som en vinnarstil i alla fall.

---

Tycker det flyter bättre nu efter dagens patch.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Skägg.
10 Chambers

@cb99: Tack! Har svårt att hitta den gyllene punkten för prestanda och schnyggt.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Kan tänka mig att det är bra nerver i en match?
Som första gången man spelade DayZ?


signatur

Niet.

Medlem

fasen, ser roligare ut för varje gång! ska dock hålla ut mot begäret och vägra early access.

Skägg.
10 Chambers

@Theade: Exakt den nerven, fast utan två dagars letande innan.


signatur
Medlem

Fasen va gött Calle! Borde faktiskt ta och införskaffa mig detta. Ser riktigt roligt ut!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag kom tvåa i min andra match.

Att vinna tog desto längre tid.

Medlem

Detta ska bli mitt mode i sommar.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Skägg.
10 Chambers

@Steri0x: Karma-straffad idag. Fem rundor som tog slut på fem minuter...


signatur
Medlem

Vinner aldrig solo/duo, kommit tvåa säkert tiotals gånger men vunnit flera gånger på squad! Kul mer mer action/teamwork där

Snyggt jobbat. Hur bra flyter spelet på?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice! Har inte köpt spelet än då jag hört att det är dåligt optimerat.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av adde111:

Vinner aldrig solo/duo, kommit tvåa säkert tiotals gånger men vunnit flera gånger på squad! Kul mer mer action/teamwork där

Duo/squad blir ett helt annat spel, riktigt kul de också.

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Snyggt jobbat. Hur bra flyter spelet på?

Jovars, helt klart något de behöver jobba på.

Skrivet av Kleptoman:

Nice! Har inte köpt spelet än då jag hört att det är dåligt optimerat.

Jo, samtidigt som det helt klart går att spela.


signatur
Quake-konnässsör

Gratulerar, du hade nog tur i slutet när du hade ryggen mot motståndaren en längre period. Men förmodligen som ni skrev så smälte ni in i stenen bra med kläderna.

Skägg.
10 Chambers

@almblad: Ja, var helt säker på att killen vid trädet som jag sköt ett par gånger var den sista killen. Man måste ha lite tur för att vinna i det här spelet


signatur
Quake-konnässsör

Hade ett riktigt roligt bemötande igår i PUB i Georgepol när vi körde squad, blev anfallna från två håll av olika grupper och av några konstiga omständigheter klarade vi oss igenom det. Men för att sedan bli offentligt avrättade på en åker. Eldstrider i stadsmiljö / bymiljö är riktigt underhållande och skapar en spännings som kan jämföras med striderna i arma / dayz. Sedan ska man mer eller mindre ha tur med stridsområdets placering.

Ser framemot vad de vågar experimentera med i spelet, kanske kan vi få se en natt version av kartan. Har för mig att de har gått ut och sagt att de planerar på att släppa en / flera kartor till åtminstone.

Medlem

Natt med nightvision goggles som loot, ja tack!

1
Skriv svar