Se den läckta trailern från Battlefront 2!

Robot
Se den läckta trailern från Battlefront 2!
Medlem

Gäsp.... Skall det mjölkas så skall det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Fast Kylo Ren är inte Sith.

Medlem

Wow, den mest intetsägande trailern någonsin. Vad är det för mening att visa en massa CGI-renderat skräp när de som ser trailern inte ser nåt av själva spelet? Sedan att trailern visade absolut inget alls är ju en annan femma och de kunde likagärna använda denna trailer som en placeholder-trailer för vilket spel de än gör de närmaste 20 åren.... Star Wars [Insert Random Title Here].

Nu vet jag inget om detta spelet alls men det känns inte intressant då teasern var totalt intetsägande och hade exakt motsatt effekt, dvs istället för att locka så gav det mig bara ett trött "vi-orkar-inte-mer" intryck... antingen ett reskinnat Battlefront 1.5 eller nåt annat hjärndött multiplayer-slafs som man tröttnar på efter 5:e matchen.

Tack men nej tack.

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Wow, den mest intetsägande trailern någonsin. Vad är det för mening att visa en massa CGI-renderat skräp när de som ser trailern inte ser nåt av själva spelet? Sedan att trailern visade absolut inget alls är ju en annan femma och de kunde likagärna använda denna trailer som en placeholder-trailer för vilket spel de än gör de närmaste 20 åren.... Star Wars [Insert Random Title Here].

Nu vet jag inget om detta spelet alls men det känns inte intressant då teasern var totalt intetsägande och hade exakt motsatt effekt, dvs istället för att locka så gav det mig bara ett trött "vi-orkar-inte-mer" intryck... antingen ett reskinnat Battlefront 1.5 eller nåt annat hjärndött multiplayer-slafs som man tröttnar på efter 5:e matchen.

Tack men nej tack.

Fast det är inte cgi-renderat.

Game engine

Medlem

@Makkapakka:

Varför är han inte sith?

Medlem

Gjorde misstaget att kasta bort pengar på förra skräpet till spel.
Jag har tappat allt förtroende för Dice och kan inte se mig köpa ett spel från dem igen om inget förändras drastiskt, spelen blir bara ytligare och simplare med mindre innehåll och, i brist på annat ord, kärlek.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@MrParanoid: För Sith är inte samma sak som att ha en ljussabel och vara ond. Sitherna dog ut när Kejsaren dog i rotj. Sitherna har speciella ritualer, tankar etc. De här nya skurkarna behöver inte vara sith.

Skägg.
10 Chambers

Kylo Ren är inte Sith, utan Sikh.


signatur
Medlem

Oooh, vad häftigt! Jag har haft riktigt roligt med Battlefront (speciellt när man kör med några kompisar) och är riktigt hype:ad för detta spelet med. Ska helt klart förbeställas. Jag är redo!

Medlem
Epic!

Fan vad roligt, jag har haft jäkligt kul med Battlefront. Smidigt spel att hoppa in och köra några vändor i även om man kommer hem sent efter jobbet och fortfarande bland det snyggaste på den här generationen konsoler.

Medlem

Första Battlefront är skitkul med alla nya banor, ser fram emot detta.

Medlem

Det kan ju hända att vi får fler detaljer om spelet under star wars celebration eftersom trailern förmodligen kommer att visas där och att det står pre-order.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

@MrParanoid: För Sith är inte samma sak som att ha en ljussabel och vara ond. Sitherna dog ut när Kejsaren dog i rotj. Sitherna har speciella ritualer, tankar etc. De här nya skurkarna behöver inte vara sith.

Precis, och på samma sätt är någon inte automatiskt Jedi bara för att denne är god och råkar kunna göra party tricks med kraften. Jedi/Sith är typ som två olika religioner med olika filosofier osv.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

Första Battlefront är skitkul med alla nya banor, ser fram emot detta.

Första, dvs det från 2004? Ja, det var ett trevligt spel.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Gjorde misstaget att kasta bort pengar på förra skräpet till spel.
Jag har tappat allt förtroende för Dice och kan inte se mig köpa ett spel från dem igen om inget förändras drastiskt, spelen blir bara ytligare och simplare med mindre innehåll och, i brist på annat ord, kärlek.

Så har jag känt sedan Battlefield 3 och jag tänker fortsätta bojkotta DICE

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

@MrParanoid: För Sith är inte samma sak som att ha en ljussabel och vara ond. Sitherna dog ut när Kejsaren dog i rotj. Sitherna har speciella ritualer, tankar etc. De här nya skurkarna behöver inte vara sith.

Fast Snoke kan mycket väl vara en Sith, det vet vi inte och det skulle åtminstone göra Kylo till en Sith lärjunge.

och varför står det "emo-sithen Kylo Ren"? ALLA Sith är emos och bär känslorna utanpå kläderna, det är liksom deras kännetecken. Darth Maul och Anakin var likadana, hetsiga och/eller gnälliga.

Det är därför man hejar på Jedi. Till och med Luke slutade gnälla när han blev Jedi.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Soulless:

Gjorde misstaget att kasta bort pengar på förra skräpet till spel.
Jag har tappat allt förtroende för Dice och kan inte se mig köpa ett spel från dem igen om inget förändras drastiskt, spelen blir bara ytligare och simplare med mindre innehåll och, i brist på annat ord, kärlek.

^
Detta,

Förra spelet var det som "dog" absolut snabbast bland de jag spelar med, och från att varit en "rabiat fan" av dice's produkter med mer speltimmar än jag törs tänka på i spel och olika moddar till dessa så ställs jag numera som pc-spelare vid varje spel-släpp allt mer ute i "kylan".
Hundratals trådar kanske tusentals i deras forum vissa långt innan beta-släpp går för döva öron, och "titta medan vi ignorerar er" attityden är rent häpnadsväckande.

Annat får mina pengar idag och jag kommer visa intresse för deras pc-produkter när/om det står som första försäljningsargument att de återgått till någon form av anti-fusk (ff räknas absolut inte), inte springer med max fart mot consol gebitet, inte dödar platoon hantering, återinför procon-support, och slutar slakta server-admin's kontroll, ingen blockering av hög-ping's spelare, monopolisering av server-parker osv.

Nu väldigt sent så försöker de införa mer stöd för mer teambaserad hantering i bf1, men det är alldeles för lite och för sent som jag ser det. Som sagt urtråkigt som pc-spelare men förstås en annan historia om man sitter på consol. Till och med BF4 kunde de inte låta vara ifred utan bankade in bf1 interfacet i spelet nyligen, bara ett stort suck.

Men som tur är finns det fortfarande en del annat att som förtjänar mina kontanter bättre och har fått dessa på sista tiden, jag har också pytsat in pengar i en del crowdfounding projekt som fortfarande verkar se pc som en plattform att sälja till.

Det finns väldigt stora mjukvaru och hårdvaru-intressen i pc svängen, och det känns lite underligt (i alla fall som jag uppfattar det) att de inte försöker utöva mera tryck på bolag som ea, för vem köper nästa 10k gpu eller spel-pc om det nu inte finns bra spel som kräver det?

Iofs, (kollar ytterst sällan och uppgiften kommer från grabben som tittar mera på youtuber's) verkar en del fått feta riggar till skänks och kör på dessa, kanske ändå ett uttryck för någon form av aktivitet från pc-branschen?
https://www.youtube.com/watch?v=nSgCbc9pSGE

Och tro nu inte att man sitter säker med consol, för redan tas de där inkrementella 1/4, 1/2 stegen för att snabba upp kraven för rotation av den hårdvaran från flera år emellan till betydligt kortare intervaller.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Ska bli intressant att se vad enspelar-storyn handlar om!
Hoppas även på kooperativt spelbar story


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

@MrParanoid: Sith är en lära (även en ras i SW Extended), och de sista (kända) Sith var Palpatine och Vader. Kylo Ren leder "Knights of Ren" och använder kraftens mörka sida - but that's it. Han har ingen Sith herre, och är inte upplärd i Sith läran.

Här är lite mer info.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Fast Snoke kan mycket väl vara en Sith, det vet vi inte och det skulle åtminstone göra Kylo till en Sith lärjunge.

och varför står det "emo-sithen Kylo Ren"? ALLA Sith är emos och bär känslorna utanpå kläderna, det är liksom deras kännetecken. Darth Maul och Anakin var likadana, hetsiga och/eller gnälliga.

Det är därför man hejar på Jedi. Till och med Luke slutade gnälla när han blev Jedi.

Fast enl. Obi-Wan Kenobi's definition av Sith, så är han också en Sith, komiskt nog.

Kenobi: "Only Sith deal in absolutes!" <--- det där är en absolute! Lawlz.

Båda sidor är religiösa fanatiker, det närmaste något vettigt är grey Jedi's.

Medlem

De "riktiga" rödhudade siths som fallen jedis åkte och erövrade lär vi inte se i första taget.
Disney skulle göra film av historien istället, tillbaka några tusen år till "början". Hyra in Bioware men behålla kontrollen själv, så det blir lite mer gråskala men bättre story än vad dagens BW presterar.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

De "riktiga" rödhudade siths som fallen jedis åkte och erövrade lär vi inte se i första taget.
Disney skulle göra film av historien istället, tillbaka några tusen år till "början". Hyra in Bioware men behålla kontrollen själv, så det blir lite mer gråskala men bättre story än vad dagens BW presterar.

Rasen Sith finns bara i SW Extended, Disney sabbade i stort sett all canon

Medlem
Skrivet av Makkapakka:

Rasen Sith finns bara i SW Extended, Disney sabbade i stort sett all canon

Nej, dom lagade den.

Medlem

Men vi kommer ju få se en "The Old Republic" netflix tvserie där Sithrasen kommer vara med

Medlem

Ge mig bara ett renodlat battlefield: battlefront. Vill inte ha detta jävla tjafs de försöker sälja. Ta battlefield 1 och byt alla skins till starwarsskins. Skulle betala 2000kr

Skägg.
10 Chambers

Ville bara flika in och säga att jag älskar diskussionen kring sith, jedis och allt runtomkring!


signatur
Medlem

det finns ingen video i denna artikel. skönt å se att ni har koll på er skit


signatur

//monster

Medlem

@AstroCreep: Verkligen? Var kan jag läsa om det?

12
Skriv svar