Live: Redaktionstrio streamar Battlegrounds

Robot
Live: Redaktionstrio streamar Battlegrounds
Medlem

Oh vad kul! Dock upplever jag att ljudet är fruktansvärt lågt. Så lågt att jag har maxat allt, och väntar med spänning på när någon för micken närmre munnen och lägger av en host så att högtalarna exploderar och arbetsdagen tar slut.


signatur

Niet.

Skägg.
10 Chambers

@Theade: Vi måste hitta en bättre ljudlösning än Skype... Discord säger kidsen...


signatur
Medlem

Ser roligt ut det där.

"Han stannar, ska vi ta han?" Haha, chans för hämnd.


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Avstängd

Haha det där spelet ser jäkligt kul ut men har aldrig sett sämre spelare. Men ni var jäkligt underhållande


signatur

PS5 och inget annat.

Skägg.
10 Chambers

@breahl: Hehehe, på något sätt blir det ännu svårare att lira bra när man är i en grupp.


signatur
Medlem

lol Calle Lota allt hans polar fick nöja sig pistoler

Skägg.
10 Chambers

@Busko: haha, va? Var bara ena matchen jag hade två automatkarbiner, men knappt någon ammunition.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Theade: Vi måste hitta en bättre ljudlösning än Skype... Discord säger kidsen...

Inte bara kidsen som förordar Discord, även vi äldre tycker det är bra. 😁 Och om vi tycker det då ÄR det bra... 😉


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skägg.
10 Chambers

@MadMartigaN: Hehe, väldigt sant. Satte upp en server iaf. Testade även att snacka via Slack, som vi har som internchat. De var ungefär likvärdiga i ljudkvalle.


signatur
Avstängd

"Det är någon jävel som landar!!!!", pfff!!!, hahahaha! Snyggt.
Jäkligt bra stream för övrigt, uppskattas, mer av det!

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@breahl: Hehehe, på något sätt blir det ännu svårare att lira bra när man är i en grupp.

Äcsh?, riktigt kul att se er Pros göra rent hus, lol.

Skägg.
10 Chambers

@lackis: Kul! Nästa gång blir vi nog full squad.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Ja dom är väldigt likvärdiga. Vore intressant att gämföra dom båda. 🤔 Jag använder Discord för jag tyckte mobilappen var bättre bla.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MadMartigaN:

@Carl Johansson-Sundelius: Ja dom är väldigt likvärdiga. Vore intressant att gämföra dom båda. 🤔 Jag använder Discord för jag tyckte mobilappen var bättre bla.

Ska testa mobilappen. Vad tycker du är bättre?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ska testa mobilappen. Vad tycker du är bättre?

Kan tillägga att när jag testa Slack så var appen i mobilen väldigt outvecklad, men det var ett bra tag sedan och när jag tittar på den nu så har det hänt mycket. Jag tror det är nog mer efter smak nu då båda tjänsterna tillhandahåller stort sett samma.

Tillägg: Dom är väldigt lika numera.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MadMartigaN:

Kan tillägga att när jag testa Slack så var appen i mobilen väldigt outvecklad, men det var ett bra tag sedan och när jag tittar på den nu så har det hänt mycket. Jag tror det är nog mer efter smak nu då båda tjänsterna tillhandahåller stort sett samma.

Tillägg: Dom är väldigt lika numera.

Ja, de är sjukt lika. Nästan så man undrar om de drivs av samma plattform.


signatur
1
Skriv svar