This War of Mine-utvecklarna gör hemsk stadsbyggare

Robot
This War of Mine-utvecklarna gör hemsk stadsbyggare
Gnällkuk

Trailern sa ju inte speciellt mycket... däremot älskade jag this war of mine så kommer definitivt hålla ett öga på detta. Bra dystopisk ton dock i trailern.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Låter riktigt intressant. Helt klart något jag kan tänka mig att köpa i fall utförande är bra.

Inaktiv

Även om trailern i sig inte sa så mycket alls om just gameplay så var den oerhört stark. Ska bli intressant att se vad som blir av detta.

Medlem

verkar blir bra. gillar steampunk och dieselpunk. frostpunk har jag aldrig hört talas om dock :p.

Medlem

Baserat på spelets hemsida låter det som att dom satsar på ett spel som kräver lite eftertanke den här gången också

Citat:

What society is capable of when pushed to the limits?
In a completely frozen world, people develop steam-powered technology to oppose the overwhelming cold. Society in its current form becomes ineffective and it has to change in order to survive.

What does this change mean? What is culture when morality stands in the way of existence? Think about how survival may, in the end, leave us different beings. Whether worse, better, stronger, weaker or, last but not least, more or less humane – that is debatable.

Medlem
Skrivet av Sebbepojken:

Baserat på spelets hemsida låter det som att dom satsar på ett spel som kräver lite eftertanke den här gången också

tänkte på en sak. steam är ju vatten ånga, och vatten plus råvinter klimat passar nog inte så bra ihop.

1
Skriv svar