Spela Overwatch med Geeks Gaming på Torsdag 13 April, kl: 19.00

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Spela Overwatch med Geeks Gaming på Torsdag 13 April, kl: 19.00

Är du redo att möta Hanzos pilar som åker i full fart emot dig? Du blir träffad av hans pilar men blir snabbt återupplivad av Mercy. Du bygger sedan snabbt upp en turret bakom Reinhardts stora sköld och skotten från din turret träffar Hanzo perfekt och du får din älskade payback. Hämnden är ljuv!

Vet du inte vad jag snackar om så är det Owerwatch som vi tänkte spela nu på Torsdag kl: 19.00. Vi samlas på Geeks Gamings Teamspeak under kategorin Spelkväll. Vill du hellre se på när vi spelar så går det bra att göra det på våran Twitch-kanal här nedan.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Ni som vill vara med och spela, se till till att ni har senaste versionen nerladdat!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Oooh, låter kul. Blir att svänga förbi om jag är hemma vid den tiden.

Medlem

600kr för ett sådant spel är inte värt det för mig, kanske köpa vid en rea.

Medlem
Skrivet av Jokobib_Bob:

600kr för ett sådant spel är inte värt det för mig, kanske köpa vid en rea.

Går för 299 på Webhallen >.>
Kostar även €40 nypris så vettefan var du får 600 från ^^

-Edit-

Dock kom jag på att du kanske syftar på konsol, då är priset hela 40 kr högre på webhallen

Geeks Gaming
Skrivet av Jokobib_Bob:

600kr för ett sådant spel är inte värt det för mig, kanske köpa vid en rea.

Skrivet av MrPeters:

Går för 299 på Webhallen >.>
Kostar även €40 nypris så vettefan var du får 600 från ^^

-Edit-

Dock kom jag på att du kanske syftar på konsol, då är priset hela 40 kr högre på webhallen

600kr är antagligen versionen med extra fluff och skins. Jag köpte vanliga versionen för typ 350kr.
Bllizzard skyltar bara versionen med extra allt men den vanliga går att köpa där med.

Medlem

Uninstall för länge sen!!!!

Geeks Gaming

Bah, måste nog köpa snart för att testa. Alla säger att det är så bra så man känner ju sig lite utanför

Relik 📜
Skrivet av Goalie:

Uninstall för länge sen!!!!

Då blir det ju klurigt att vara med!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

@MrPeters: Syftade på konsol där, men om priset är lite billigare på webhallen kanske man borde kika. Det är ett kul spel, bara inte värt 600kr men om det finns billigare så kanske.

1
Skriv svar