Så farlig kan du vara i Sniper Ghost Warrior 3

Robot
Så farlig kan du vara i Sniper Ghost Warrior 3
Medlem

Riktig skitlåt, men spelet ser lovande ut!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tycker spelet ser roligt ut och jag köpte det via Kinguin för 320:- inklusive season pass förra månaden. Hoppas utvecklaren styrt till så många buggar som möjligt, då det ryktats om en hel del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jävligt pepp på detta... särskilt i brist på intressanta titlar på ett tag.

Avstängd

Hoppas verkligen på detta spelet. Senaste spelet jag köpte var Fallout 4, ett tag sedan, lol! Verkar jäkligt komplext. Någon som vet när släppet är? Ok, jag såg det, haha! 25/4 tänker jag.....

1
Skriv svar