Gratis hangarfartyg till alla Arma 3-spelare

Robot
Gratis hangarfartyg till alla Arma 3-spelare

Nu måste du bara lära dig att fickparkera ett jetflygplan.

#arma3, #bohemia, #möp


Medlem

Trevligt. Äger ArmA 3 + expansionen Apex till Steam. Har lirat det i 3.5 timmar ungefär. Måste bli bättre på det då jag inte är nå bra på simulation FPS. Jäkligt cool känsla är det iaf i spelet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Kul tillägg till spelet!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skrivet av CARTMAN:

Trevligt. Äger ArmA 3 + expansionen Apex till Steam. Har lirat det i 3.5 timmar ungefär. Måste bli bättre på det då jag inte är nå bra på simulation FPS. Jäkligt cool känsla är det iaf i spelet.

Men seriöst så är det ett efterlängtat tillägg, kommer försöka göra några videor med det.

Medlem

Tja, hm, dette er for meg uforståelig, da jeg liker å spille mye Wasteland i Arma 3, og jeg har ikke noe bruk for noe hangarskip.

Synes at folka som lager Arma 3 er late, for det er så mange ting de enkelt kunne ha laget i stedet for et enkelt skip. Flere biler, sykler, bygninger, sjøfly og mange andre ting.

Medlem

Själv har jag inte ens tagit mig igenom tutorial än.
Men räknade med att det skulle komma mycket kul, så jag gjorde en rätt tidig investering. Får väl lira när jag pensionerat mig... typ...

Medlem

Ska bli najs att använda som bas i nån av min grupps framtida kampanjer.
(den största fröjden med ArmA 3 är ju att kunna skapa sina egna uppdrag och historier som man delar med kamrater)

1
Skriv svar