Bayonetta till PC blir ännu bättre

Robot
Bayonetta till PC blir ännu bättre

Moddare fixar stöd för ovanliga upplösningar.

#bayonetta, #hack-n-slash, #moddare, #steam


Fragtjuv

Då jag bara spelat den bedrövliga PS3-version och därför aldrig tagit mig igenom spelet kanske det är dags för ett nytt försök!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Värt att nämna är att dom arbetar på en officiellt patch.

https://steamdb.info/app/460790/depots/?branch=aspect_test

Medlem

Någon som vet hur styrmedel fungerar i PC-versionen? Är gamepad fortfarande bäst eller funkar mus/tangentbord galant?

Medlem
Skrivet av toern:

Någon som vet hur styrmedel fungerar i PC-versionen? Är gamepad fortfarande bäst eller funkar mus/tangentbord galant?

Ja mus och tangentbord funkar som jag fattat det. Är några moves som e svårare dock där man roterar leftstick vilket blir lite jobbigt med mus men det går.

Avstängd

Sjukt pinsamt att upplösningar behöver moddas in...Ett spel ska banne mig inte ha några begränsningar när det gäller upplösningar, alla som datorn klarar av ska gå att välja!

Medlem

@toern:
Att köra bayonetta med mus och tangentbord är som att spela League of Legends med ratt och pedaler.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av toern:

Någon som vet hur styrmedel fungerar i PC-versionen? Är gamepad fortfarande bäst eller funkar mus/tangentbord galant?

Beror nog på vilken svårighetsgrad du kör på, på svåraste tvivlar jag starkt på att det ens kommer vara spelbart med mus och tangentbord.

1
Skriv svar