Skjut rebeller i Star Wars: Battlefront II – här är premiärtrailern!

Robot
Skjut rebeller i Star Wars: Battlefront II – här är premiärtrailern!
Medlem

Finns så jävla många Untold Stories i det där universumet...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Skönt att dom gör singleplayerdelen utifrån Imperiets sida.
Jag hoppade första battlefrontspelet men om dom skippar banor i DLC:erna är det ett givet köp.
Att splittra spelarbasen som DICE gjort tidigare suger.

Medlem

Multiplayer.... Meh

Singleplayer ... JEI!!

Medlem

Kan bli en riktigt bra/intressant enspelardel. Hoppas den blir grym. Att man spelar "ond" är ju riktigt coolt, eller att man spelar som en annan hjälte. Man kommer ju också kunna spela som Luke och Kylo vilket kan bli kul. Och boken inferno sqaud kan också bli kul och läsa. Multiplayerdelen kommer nog bli bättre än förra spelet. Med klasser, utveckla sin soldat och hjälte och mer skepp/fordon. Hoppas bara de gör dlc gratis så de inte splittar på spelarna för ett seasonpass är ganska dyrt. Hoppas verkligen på detta spel!

Medlem

Etter å fulgt med lanseringen av Mass Effect Andromeda, og etter å ha sett filmen "Labyrinth" (1986), så har jeg konkludert med at karakterer i spill må ha like god "lip synch" som dukkene i filmen Labyrinth.

Medlem

Jag hoppas verkligen att Single Playern blir lika epic som vissa av dom gamla Star Wars spelen, jag älskade dom när jag var yngre och hoppas på något liknande.

Medlem

Väldigt lovande, både att de vågar köra en empire story och att de eventuellt skippar seasonpass som splittar community, samt mer djup.

Att de är across all eras i mp kunde ja inte bry mig mindre om, hellre kvalite än kvantitet.

Medlem

Vilken fantastisk utveckling spelbranchen har genomgått. https://youtu.be/6SkWIPKFrxk


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Det var säkert över 7-8 år sedan jag var så besviken på ett spel som på första spelet. Efter ca 8 timmars lir i stängda betan var jag hel säker på att de inte skulle få en krona från mig Nästan alla vänner som köpt spelet ångrade sig!

Medlem

Misstänker att det är samma engine och samma assets som första. Känns mera och mera som del 1 var för att tjäna in pengar för att äntligen kunna göra det vi egentligen vill ha (när det gäller single player compaign iaf).
Och när det gäller special editions - fortfarande en del pay to win med "epic this and epic that and higher ranked trooper eller ngt sånt) som sen säjls som en add-on åt alla. Saknas bara at Old-Ben blir DLC med betalbara skins. Suck.

Medlem

Mina personliga åsikt för 5öre,
Efter swb 1 fiaskot så kommer inget "Jedi Mind Trick" i världen att få mig att köpa också detta.

Den bistra verkligheten är att från pc-spelare synpunkt är "Darth Ea's" pc produkter bara en enkel/simpel spinoff produkt från console dito's numera.

Dom gör helt enkelt inte längre spel för pc-spelare, och visst har jag console'r men min största förväntan i dagens läge på dessa är när grabben antingen slutar spelar fifa alternativt blir gammal nog att betala för de spelen själv, dvs. tidpunkten i mitt liv då "Darth Ea" får de sista sekinerna av mig.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Ha, mycket bättre trailer än Star Wars Eps 8.

Medlem

Det finns en del saker som oroar mig med det jag läst om Battlefront 2. Först är det deras såkallade mantra att alla kan vara en hjälte, det får mig direkt att tänka på Syndromes citat "when everyone's super, no one is". Ungefär som när alla sprang runt med jetpacks i första Battlefront.

Det andra som oroar mig är de små spellägerna. 40 spelare i land och 24 (+ 20 bottar) i rymden. Förstår inte varför man inte kan göra banor med 64 spelare när man vill satsa på att det ska vara storslaget!

Det tredje jag verkligen hoppas på är att de fixar någon form av conquest alternativt liknande spelläge som är både väldigt stort och som är mer öppet. Det störde mig väldigt mycket att det största spelläget i battlefront 1 var walker assault, som var kul i sig, men det kändes väldigt linjärt och låst.

Gnällkuk

Spännande att de valt att ditcha season pass. Ställer mig ändå tveksamt efter att ha blivit blåst med ettan..


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Skönt att man spelar som badguy för en gångs skull!

Medlem

Ser väl okej ut.

Medlem
Skrivet av Vinkelslipen:

Ha, mycket bättre trailer än Star Wars Eps 8.

Det var iof en teaser till nya filmen. Inte trailer.

Avstängd

Inga 64 spelare eller server browser, då är DICE idioter på riktigt... Och inte fattar kritik från Battlefront 1.

Medlem

Är det någon som förstår varför man inte gör spel likt Kyle Katarn-serien i ny-anda? Jag kan liksom inte se hur det skulle sälja dåligt, om man gjorde något liknande DX-serien eller helt enkelt ett nymodigare Dark Forces eller så...

Medlem

Ja, fatta ett nytt Dark Forces/Jedi Knight med Kyle Katarn i samma motor.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det var fantastiska grejer det. Är inne på den årliga genomspelningen av den serien as we speak. Inne på Jedi Academy nu.

The force unleashed var riktigt bra, men ändå inte lika epic imo.

Medlem

Grafiken är det ju inget fel på. Begriper inte vad Bioware gjorde för fel med Andromeda. Det är ju samma spelmotor...

Hursomhelst... hoppas folk lär sig att INTE förboka detta den här gången! Vänta och se. Läs och metanalysera andras omdömen och recensioner först...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Längtar efter detta. Jag tillhör väl en minoritet men jag gillade och fortfarande gillar det första spelet.

Jag är ett inbitet Star Wars-fan och har längtat efter ett snyggt kul SW-spel. BF var tillräckligt bra även om jag, som många andra, kunde önska mig lite mer av det som släpptes.

Det löste sig med alla DLC som jag betalade för. Jag köper aldrig DLC men till detta kunde jag bara inte låta bli.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Extended universe

@toern: Well. Problemet med Dark Forces är väll att han snor ritningarna till Dödsstjärnan. Och det kan ju vara lite svårt att få in. (va 15 år sen jag spelade det typ)
Men någon liknande storry hade varit grym och ett singelplayer fps i Star Wars är ju något som finns i mina våta drömmar.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Längtar efter detta. Jag tillhör väl en minoritet men jag gillade och fortfarande gillar det första spelet.

Jag är ett inbitet Star Wars-fan och har längtat efter ett snyggt kul SW-spel. BF var tillräckligt bra även om jag, som många andra, kunde önska mig lite mer av det som släpptes.

Det löste sig med alla DLC som jag betalade för. Jag köper aldrig DLC men till detta kunde jag bara inte låta bli.

Samma här! Har haft, och har fortfarande, väldigt roligt i Battlefront!

Medlem

Körde Battlefront igår och det är kul. Kanske inte om man spelar länge men Rogue One banorna är roliga korta stunder. Tror verkligen på tvåan.

1
Skriv svar