Horizon och Wildlands populärast på PS4 i mars

Robot
Horizon och Wildlands populärast på PS4 i mars

Båda lyckades knipa förstaplatsen, fast i olika världsdelar.

#ghost-recon-wildlands, #horizon-zero-dawn


Medlem

Har inte kört något av spelen, ena för att jag inte har en ps4 och ena av att jag inte riktigt känt mig sugen. Är riktigt sugen på horizon men då får man lägga några tusen på en ps4 proo.

Medlem

@Jokobib_Bob: du får ta ett smslån 😊

Medlem

Hade inte tänkt skaffa Wildlands men jag fick det gratis med nya datorn och jag vart väldigt positivt överraskad. Tyckte spelet va mycket roligare än väntat.

Medlem

@ChriL: Aa får väl göra det

Medlem

Horizon är hästlängder bättre än wildlands, går inte ens att jämföra.

Inaktiv

Har Wildlands på Uplay men har inte provspelat det än. Horizon ser intressant ut och kommer garanterat bli ett köp när priset gått ned till typ 2-300...

Medlem
Skrivet av Yabba:

Horizon är hästlängder bättre än wildlands, går inte ens att jämföra.

Hockey är bättre än Golf


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hockey är bättre än Golf

Vet inte vad du vill få sagt, han tyckte Horizon var roligare än Wildlands. Att det är två olika typer av spel är ovidkommande - han tyckte det var roligare.

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hockey är bättre än Golf

Skrivet av Makkapakka:

Vet inte vad du vill få sagt, han tyckte Horizon var roligare än Wildlands. Att det är två olika typer av spel är ovidkommande - han tyckte det var roligare.

Nu är jag jättepetig men han säger inget om att det är roligare. Han säger att det är bättre och man får ju hoppas att rolighetsgraden är en del av det.

Sen kanske man också måste läsa in även om det inte är skrivit att det är hans personliga åsikt vilket inte framgår egentligen.

Det roliga tycker jag är att han först iochmed att han säger att A är bättre än B jämför han spelen och i samma andetag att det inte går att jämföra vilket är precis det han gjorde. Det är bara så himla mycket komik i det

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Hockey är bättre än Golf

Klart det är, Golf är skit.

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Nu är jag jättepetig men han säger inget om att det är roligare. Han säger att det är bättre och man får ju hoppas att rolighetsgraden är en del av det.

Sen kanske man också måste läsa in även om det inte är skrivit att det är hans personliga åsikt vilket inte framgår egentligen.

Det roliga tycker jag är att han först iochmed att han säger att A är bättre än B jämför han spelen och i samma andetag att det inte går att jämföra vilket är precis det han gjorde. Det är bara så himla mycket komik i det

Det jag menar är att Horizon är så otroligt mycket bättre än wildlands så det går inte/är omöjligt att jämföra, ungefär som att jämföra F.C Barcelona med ett gäng glada gubbar 50+ i korpenligan i fotboll.
Det är inte jätteovanligt att folk säger så men du kanske är väldigt ung
eller levt under en sten större delen av ditt liv.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Det jag menar är att Horizon är så otroligt mycket bättre än wildlands så det går inte/är omöjligt att jämföra, ungefär som att jämföra F.C Barcelona med ett gäng glada gubbar 50+ i korpenligan i fotboll.
Det är inte jätteovanligt att folk säger så men du kanske är väldigt ung
eller levt under en sten större delen av ditt liv.

Nej jag förstår vad du menar och jag räknar mig inte som speciellt ung men jag säger också att bara för att det är vanligt så behöver det inte betyda att det alltid betyder det och KAN leda till missförstånd. Det dom menar är att du jämför olika typer av spel. Det enda jag skulle säga att dom har gemensamt är väl tredjepersonsperspektivet. Då får din kommentar att det är omöjligt att jämföra en dubbel bemärkelse då man inte bara jämför kvalité (som är subjektivt) utan olika genres därav kommentaren "hockey versus Golf" längre upp i tråden.

1
Skriv svar