Öppenspelkväll PUBG med Geeks gaming 2017-04-20

Geeks Gaming
Öppenspelkväll PUBG med Geeks gaming 2017-04-20

Här ser ni en grupp folk som förbereder sig mentalt inför att möta helvetets portar och bada i en flod av blod. Tänker du på DOOM av denna beskrivning så är du helt fel ute, detta är PUBG.

Utöver den spelkvällen som vi kommer ha nästa vecka i tabletop kommer vi att se till att ha en spelkväll för PlayerUnknown BattleGrounds tillsammans med oss på Geeksgaming. Vi kommer att mötas upp i normal ordning nu på torsdag klockan 19:00 på våran Teamspeak.

Har ni inte varit med på någon av våra spelkvällar tidigare så är det bara att skriva nedan så kan vi svara på vad ni har för funderingar på. Ni kan annars kolla på nedan twitch-stream på den förra PUBG kvällen vi hade.

Skägg.
10 Chambers

Jag ska försöka titta förbi och köra några rundor, verkar flyta på bättre i och med dagens patch.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag ska försöka titta förbi och köra några rundor, verkar flyta på bättre i och med dagens patch.

Intressant, får bli att testa igen då kanske. Valde att avstå i nuläget pga. att det var så dålig prestanda, trots att spelet såg ut som en potatis med de inställningar jag använde.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

@tricky: Tjusningen med early access, work in progress

Ska kolla hur stabilt det är nu, många har sagt att det fortfarande är lite halvt i vissa städer men att det är en kännbar förbättring överlag. Så man får hoppas.

Gnällkuk
Skrivet av Tpett:

@tricky: Tjusningen med early access, work in progress

Ska kolla hur stabilt det är nu, många har sagt att det fortfarande är lite halvt i vissa städer men att det är en kännbar förbättring överlag. Så man får hoppas.

Mjo, oavsett verkar det vara ett jättekul spel men känner inte att jag vill förta det med att genomlida det när det går som skräp på min dator. När nya grafikkortet är inhandlat är det en annan femma


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

Det är en avsevärd förbättring i FPS nu, får se om allt håller i övrigt.


signatur

Geeks Gaming huvudadmin - frågor? PM eller via Lan@sweclockers.com :)

Medlem

Sedan uppdateringen släpptes så blir jag utkastad från mina spela. "Connection Error"

3 av 3 gånger.

Men jag hann testa Vectorn! Åka lite Motorcykel och skjuta lite med 2x. Flytet i spelet är avsevärt mycket bättre! Äntligen kan man kolla åt samma håll som YP.

Medlem

Japp absolut en kännbar förbättring efter patchen. Bra också att foliage har blivit samma för alla. Hade gärna kikat förbi på spelkvällen men själv bor man i Kanada så tidskillnaden blir lite jobbig på veckodagar, på helgen skulle jag gärna lira lite om inte pingen är alltför kass.

Geeks Gaming

@snubben: Vi är ett stort gäng som brukar spela det, morgon kväll och eller middag.

Så när det finns tid trots tidsskillnad så är det bara hoppa in.

1
Skriv svar