Äntligen lite äkta gameplay från Quake Champions

Robot
Äntligen lite äkta gameplay från Quake Champions

Fyra minuter faktiskt pangpang lagom till morgonkaffet.

#quake, #quake-champions


Inaktiv

Måste faktiskt medge att det är sjukt kul! Ser fram mot den färdiga versionen helt klart!

Medlem

Nu börjar det likna nått! Så här det ska se ut

Medlem

Hoppas det finns något hardcoreläge så man slipper se XP och hur mycket man gör i skada samt den där 15sek timern till quad kommer.

Medlem

För minnen tillbaka till sent 90-tal när man spelade mot far. Ser skojigt ut.

Medlem

Är det många som har testat betan? Får man ens prata om att man TESTAT den?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av anon_1418:

Verkligen, så jag kan inte säga att jag spelar betan, även om jag nu kanske inte gör det eller vet något om det alls?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tycker inte det ser så skoj ut med fps där man propelleras fram i en övermänsklig hastighet, det ser ut som att han åker en rundtur på en egen berg-och-dalbanerailshooter.

Medlem

@Hipshot Det är inget problem att säga att du spelar betan, men du får inte visa bilder/video eller snacka om den.

@Witchfinder Antagligen smaksak men det jag tycker är häftigt är att du själv måste nå den hastigheten. Det är alltså inte en enkel knapptryckning utan något man får lära sig göra. Personligen älskar jag Quake för att det växlar mellan strategiskt avvaktande lugn till blixtsnabb intensiv action. Man gör ofta bort sig om man är för på och bara hoppar runt i hög hastighet utan tanke. Så många faktorer som spelar roll i varje strid.

Medlem

För dom som är intresserade finns det även en 1v1 mellan ZeRo4 och Syncerror att titta på för dom som gillar duel

https://youtu.be/LrfWtFPgVnw?t=6m20s

Medlem

Påminner om en snabbversion av vad doom försökte med!

Gnällkuk

Bara jag som tycker det är lite för färgglatt? Annars ser det lite småkul ut


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bra speed, vettig ljuddesign(blir glad av att höra det gamla underbara hit detect-ljudet). Två saker jag direkt inte gillar, announcern samt det horribla UI:t, ser ju knappt vad som pågår stundvis, vilken röra..

Medlem

Ser ut att flyta på bra, och snabbt går det. Men mycket kaos, får se om duellerna inbjuder till mer taktiska finesser.

Medlem

Verkar som man försökt kombinera det bästa från Quake 1 och 3, ser oväntat bra ut får jag säga även om jag föredrar den mer brutala/mörkare visuella stilen från Quake 1.

Medlem

Vid 1:31 visade hon fult finger!
Men efter halva filmen tröttnade jag på att de hoppade runt banan som kängurur.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Men efter halva filmen tröttnade jag på att de hoppade runt banan som kängurur.

Det är inte Quake utan strafe-jumping.


signatur

<3

Medlem

Ha! Såg såg inte att klassiska q1 skinnet till rocket launchern existerade när jag lirade betan. Najs!

Medlem

Ser riktigt nice ut, jag kom med i closed beta idag nu vill man bara hem från jobbet å lira😁

Medlem

jag signa upp för några dagar sen och nu kom min kod så nu installerar jag det
great news

Medlem

Är det samma människor som ligger bakom det här som ligger bakom MP till Doom? Det suger ju på precis samma sätt.. Kan ingen använda Doom sp som grund och bara lägga till lite nätverkskod ;). Det hade ägt

1
Skriv svar