War of Rights - krigsspelet för dig med tålamod

Robot
War of Rights - krigsspelet för dig med tålamod

Det amerikanska inbördeskriget krävde inget twitch-aim.

#kickstarter, #nord-och-syd, #nyhetstips, #war-of-right


Medlem

Coolt koncept, kul med lite andra former av fps än BF1 och CoD!

Medlem

Kommer aldrig gå att få en grupp gamers att marshera i takt och skjuta på kommando.

Medlem
Skrivet av CryptoSeven:

Kommer aldrig gå att få en grupp gamers att marshera i takt och skjuta på kommando.

Du har då aldrig kört Mount & Blade Warband Napoleonic Wars, gå med i ett regimente och börja delta i line battles med mycket större arméer än det här regimentet. Dock så är det här inte någon server som inte vilken random som helst går med i, brukar vara bakom en kod, dock så brukar slagen vara ungefär 70-150 spelare.

Ett exempel på en youtube video.

https://www.youtube.com/watch?v=6wieR7-NBwk

Medlem
Skrivet av CryptoSeven:

Kommer aldrig gå att få en grupp gamers att marshera i takt och skjuta på kommando.

Troligtvist inte i PUG's nej

Medlem
Skrivet av Seveni:

Du har då aldrig kört Mount & Blade Warband Napoleonic Wars, gå med i ett regimente och börja delta i line battles med mycket större arméer än det här regimentet. Dock så är det här inte någon server som inte vilken random som helst går med i, brukar vara bakom en kod, dock så brukar slagen vara ungefär 70-150 spelare.

Ett exempel på en youtube video.

https://www.youtube.com/watch?v=6wieR7-NBwk

Coolt att de håller formation, har bara testat vanliga Warband. Då var det galna barbarer som sprang runt nakna, kastade yxor och tea-baggade varandra

Medlem
Skrivet av Seveni:

Du har då aldrig kört Mount & Blade Warband Napoleonic Wars, gå med i ett regimente och börja delta i line battles med mycket större arméer än det här regimentet. Dock så är det här inte någon server som inte vilken random som helst går med i, brukar vara bakom en kod, dock så brukar slagen vara ungefär 70-150 spelare.

Ett exempel på en youtube video.

https://www.youtube.com/watch?v=6wieR7-NBwk

^
Detta,
Grabben visade mig en liknande video för ett tag sedan och det var då jag kikade lite och såg WoR.
Har aldrig spelat Mount & Blade modden men det såg lite roligt ut så har faktiskt "investerat" i WoR, inte så jag får spela nu men väl då det kommer som "early access".

Nu får förstås tiden utvisa om jag har lugn och tålamod nog för det här när det väl gäller

Nedan är en annan video från Mount & Blade med mod som var rätt lik den som fångade mitt intresse tidigare.

Mount & Blade: Napoleonic Wars - Siege Event - 26/04/12 - Featuring the 77y,

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

@cb99: Fast det är inte någon mod utan en DLC som heter Napoleonic wars, mycket bättre balanserat än vanliga Warband enligt mig

Medlem
Skrivet av Seveni:

@cb99: Fast det är inte någon mod utan en DLC som heter Napoleonic wars, mycket bättre balanserat än vanliga Warband enligt mig


Ja rätt ska vara rätt,
Lite otydlig formulering, och jag får lägga till att jag varken spelat Mount & Blade eller dlc'n bara kikat på "game-play" video.
Men jag var "halv-nära" att handla vid tillfället, fast det räknas ju inte
Men inspirationen ledde mig i alla fall till WoR och när de nu i sinom tid börjar med sin "early access.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar