Fly för livet i Outlast 2 nästa vecka – peppa med lanseringstrailern!

Robot
Fly för livet i Outlast 2 nästa vecka – peppa med lanseringstrailern!
Medlem

Ser mysigt ut, blir att spendera nästa helg med detta tror jag.

Medlem

Ser jäkligt nice ut. Testade demot i höstas vilket var rejält skrämmande. Köpte en nyckel av spelet via Kinguin för 340:-. Ska bli spännande att få lira detta nästa vecka. Har dock inte klarat originalet. Fastnade på ett ställe där jag dör gång på gång, så har gått vidare till andra spel istället.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ser jäkligt nice ut. Testade demot i höstas vilket var rejält skrämmande. Köpte en nyckel av spelet via Kinguin för 340:-. Ska bli spännande att få lira detta nästa vecka. Har dock inte klarat originalet. Fastnade på ett ställe där jag dör gång på gång, så har gått vidare till andra spel istället.

Jag blåste igenom Outlast + DLC häromdagen, galet spel men mycket kul! Jag skulle säga, ge inte upp. Kolla upp någon guide som hjälper dig förbi stället du fastnade på så du kommer vidare. You can do it! Hang in there!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

@gurkoz:

Ska lira någon gång helt klart(gigantisk backlogg ), ettan och dlc:t var riktigt bra

1
Skriv svar