Hur World of Warcraft kunde sett ut på NES

Robot
Hur World of Warcraft kunde sett ut på NES

I ett alternativt universum till NES Mini kanske.

#Rkade-Soup, #nes, #world-of-warcraft


Medlem

Ser faktiskt underhållande ut och trovärdigt, förutom mp då men man hade kunnat ha premade groups i sp.

Avstängd

Tack för att ni dela detta!

Jag följer redan en snubbe vid namn Hat-Loving Gamer som gör liknande saker där olika spel kombineras i snygg nostalgisk grafisk design.

Jag kommenterade oxå för att uppmuntra kanalen att fortsätta med serien "What if Video game X was released on NES?" så att kanalen kanske fortsätter.

Prenumerade även; jag har sjuk stor respekt för duktiga grafiska designer samt dem som gjort musiken och ljudeffekterna. Sånt kräver tar tid att bli bra på.

Gnällkuk
Skrivet av AplAy:

Tack för att ni dela detta!

Jag följer redan en snubbe vid namn Hat-Loving Gamer som gör liknande saker där olika spel kombineras i snygg nostalgisk grafisk design.

Jag kommenterade oxå för att uppmuntra kanalen att fortsätta med serien "What if Video game X was released on NES?" så att kanalen kanske fortsätter.

Prenumerade även; jag har sjuk stor respekt för duktiga grafiska designer samt dem som gjort musiken och ljudeffekterna. Sånt kräver tar tid att bli bra på.

All hail chip tunes!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hade lätt fastnat för detta och spelat det mycket mer än något annat online spel. Ser riktigt mysigt ut ju!

1
Skriv svar