Robot

Verkar riktigt kul. Måste testa någon gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det är riktigt roligt stream spel. Kollat några timmar på någon Lirik på twitch, och börjar få ganska bra koll på taktik osv utan att själv kunna spela spelet. (Brist på PC.)

Medlem

Tips till streamern,

När du lootar: Spring in i ett rum och tryck på tab. Sen drar du över grejerna snabbt. Går fortare att gå igenom ett hus och man missar aldrig en suppressor då "taben" snappar upp allt närliggande.

Skägg.
10 Chambers

@Lerner: jag vet, tycker dock man tappar så mycket av omgivningen i inventoryt, brukar växla lite


signatur
Medlem

Brukar titta ytterst lite på stream's, men ska definitivt "glutta" på er vid tillfälle då ni streamar och se om jag kan förkovra mig och ta till mig några friska taktiska godbitar.
---

Ja vilket spel det är, de har verkligen slagit huvudet på den berömda spiken

Epitet fenomen passar nog numera in med de +103k samtidiga online förra helgen från sin raketstart för inte så många dagar sedan, och nu idag med 132k, en ökning med +25% på endast en vecka.
http://steamcharts.com/app/578080

Och ni som är nya och beslutat er för att prova och inte har kört konceptet innan (som jag) det tar sin tid att få in rätt tänk/beteende, jobbar själv fortfarande hårt med det.

På min hårdvara i alla fall så spelar det så mycket bättre efter senaste patchen, och att man numera kan se kartan då man bitit i det berömda gräset gör att det är betydligt roligare att följa de kvarvarande i gruppen fram till att nästa rond börjar.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar