Beska betyg för Sniper Ghost Warrior 3

Robot
Beska betyg för Sniper Ghost Warrior 3

Snittbetyget är långt ifrån mitt i prick.

#sniper-ghost-warrior-3


Medlem

Spelade betan och det var mycket som kändes klumpigt och ofärdigt. Men det fanns potential och roligt spelsystem. Synd att de inte kan polera upp det till anständiga nivåer.

Testpilot

Testar FZ detta då ?

Medlem

Har kört ca 4 timmar av spelet på PC nu. Har inte haft några problem överhuvudtaget, alltid 60+ FPS och inte träffat på några större buggar. Laddningstiden är helt godkänd även den. Kör på högsta inställningar i full hd och spelet ser riktigt bra ut, kanske inte allt men vissa scener är riktigt snygga.
Storyn och gameplayet är inte innovativt på fem öre, men det är iallafall kul ändå.
Tycker kanske att lite av kritiken är ojustifierad när det kommer till pc-versionen åtminstonde.

Medlem

Nu har jag bara läst dom fem första, recensionerna som kom ut på metacritic. Alla var på Ps4, och lite liknande kritik. FPS drops, buggar, vissa taskiga texturer, likadana byggnader vid checkpoints osv. Dock skiljde sig betygen från 50-75p. Men en riktig PC recension skulle vara kul


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Redaktör
Skrivet av Harakiri:

Testar FZ detta då ?

Jag skriver recension i detta nu!


signatur
Releasehästryttare

Vem kunder förutspått att sniper elite 4 skulle bli bra och detta sågas, oh wait, i did!

Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag skriver recension i detta nu!

Finemang , avvaktar med köp tills jag sett vad som sägs

Redaktör
Skrivet av Harakiri:

Finemang , avvaktar med köp tills jag sett vad som sägs

Jag hade fortsatt vänta om jag vore du - recension ute.


signatur
Testpilot
Skrivet av Tomas Helenius:

Jag hade fortsatt vänta om jag vore du - recension ute.

Puh , tur man väntade och slapp den kalkonen.
Tar och peppar inför #Prey istället.

1
Skriv svar