Dirt 4 – se gameplay-premiär i orädd trailer

Robot
Dirt 4 – se gameplay-premiär i orädd trailer
Medlem

Ser mer fram emot en expansion eller uppföljare till Dirt Rally.

Medlem

Hur många gånger ska de ge ut samma sak igen?
Det är som COD fast det är bilspel!


signatur

autograph

Medlem

Codemasters är kvicka på att stänga ned onlinedelen av deras spel så har svårt att motivera ett köp.

Medlem

@kveldulver:

Dirt 4 är i stort sett en uppföljare. Det är Dirt Rallys fysik i förfinad form (om man kör på realismläge då). Jag har inte varit något större fan av dirtserien innan dirt rally, men dirt 4 ser ut att vara riktigt grymt.

Det enda jag riktigt saknar är moderna WRC-bilar, men jag har mina misstankar om att codies är ute efter WRC-licensen nästa år och därmed inte vill lägga in sånt.

Medlem

Dirt rally har otrolig känsla och är en riktig milstolpe, dock lite ofärdigt tycker jag. Hoppas Dirt4 ärver typ allt och gör tillägg så det känns mer som ett komplett spel. Sedan 10000kr-frågan; Split-screen?

Jo, en sak till Codemasters! - Se till att få dit native Vive-stöd nu för H-E!!

Medlem

Ska ha!

Men fan att dom inte vågar sig på mer folkrace och "kopiera" riktiga bilmärken.

240n och Golf II och sådana, fan!

Medlem

@Arete:
Ja men då låter det genast mycket mer intressant!
Dirt Rally är det rally/racing/bil-spel som har trollbundit mig mest på MÅNGA år.
Hoppas på att de får till det som du säger och att dem kommer ge det lite mer kärlek efter släpp ( i form av nya sträckor och fordorn).
Min våta dröm är att de slänger in ett Dakar Rally läge; open world, mycket kart orientering, bra resp. kasst underlag och management med teamet.

1
Skriv svar