Megalodon äntligen funnen i Battlefield 1

Robot
Megalodon äntligen funnen i Battlefield 1
Medlem

Too real to be dream, to painful to be a nightmare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Satan vad många steg! Nästan lite för mycket. Hade varit roligt om man hade kunnat göra det under vanlig match också.

Medlem

Tänk om DICE la ner lite mer tid på att färdigställa spelen innan de släpps och lite mindre på eastereggs

Medlem

Härligt att även påskäggen är låsta som dlc numera.

Avstängd

Jack sponsras alltid för det....

Medlem

Valv som ska vridas?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Guttryl:

Tänk om DICE la ner lite mer tid på att färdigställa spelen innan de släpps och lite mindre på eastereggs

Ja precis, jag såg på internet att det var precis dom personerna som hade ansvar för att färdigställa spelet som istället satt och gömde påskägg. Skandal är vad det är!

Medlem

Valve = Ventil...

Medlem

"Sången transkriberades och spåren ledde eventuellt till olika valv som skulle vridas och genom att spilla lite blod gjorde hajen till slut entré."

...vänta lite nu.... översatte han verkligen "valve" med "valv"? o_O


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Satan vad många steg! Nästan lite för mycket. Hade varit roligt om man hade kunnat göra det under vanlig match också.

Många steg? Phantom Program i BF4, där snackar vi många steg. Det var grejor det.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:

Många steg? Phantom Program i BF4, där snackar vi många steg. Det var grejor det.

När jag såg alla vansinniga steg i Phantom program blev jag bara trött

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Valv som ska vridas?

Folk har startat HL för mycket...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Konstigt att folk som kallar sig skribenter inte kan skilja på vart och var.

1
Skriv svar