Utvecklingen av Death Stranding "går ganska bra"

Robot
Utvecklingen av Death Stranding "går ganska bra"

Hideo Kojimas märkliga verk går framåt, men har en lång väg kvar att vandra.

#death-stranding


Medlem

han är dock inte twin peeks skum cool. utan bara skum.
finns det något bra med han som jag missat?

Medlem

Får hoppas det blir nått av detta och inte en enda röra dom metal gear blev där det helt klart var alldeles för mycket olika funktioner osv blandat i spelet istället för att finslipa några få.
Sen hade jag också hellre velat att metal gear fortsatte som serie då det är en långkörare.
Rädd att konami kommer begrava den helt nu


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Att Konami dissa Kojima va nog det bästa som kunde hända, nu får vi annat än Metal Gear från honom. Hoppas verkligen Death Stranding blir ett bra spel, känns dock jobbigt att bygga upp hype redan nu.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

han är dock inte twin peeks skum cool. utan bara skum.
finns det något bra med han som jag missat?

Metal Gear Solid-serien(?). Sedan är Mads Mikkelsen en fenomenal skådespelare och de två lär kunna skapa någonting episkt. Släng sedan in Norman Reedus på det.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Att Konami dissa Kojima va nog det bästa som kunde hända, nu får vi annat än Metal Gear från honom. Hoppas verkligen Death Stranding blir ett bra spel, känns dock jobbigt att bygga upp hype redan nu.

Jag är försiktigt optimistisk och hoppas på att han kan göra något vettigt efter MGS.
Metal Gear är ju typ spelfilm så jag antar att Death Stranding antagligen kommer vara väldigt fokuserad på handlingen men med rätt bra gameplay.

1
Skriv svar