Se maxat The Witcher 3 i 8K

Robot
Se maxat The Witcher 3 i 8K

Jobbdatorn blir trött bara av att ladda filmen.

#8k, #titan-xp, #witcher-3


Medlem

Är det för tidigt på morgonen eller saknas länken till videon?

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Är det för tidigt på morgonen eller saknas länken till videon?

Mycket förvirring på FZ den senaste tiden. Det är ju förvisso väldigt tidigt, men.

Medlem

Vi fick ju se en fin bild iaf!

Medlem

Man får vara glad för det lilla

Skägg.
10 Chambers

Haha, skönt att två redaktörer varit inne och petat i den också. Nu finns där multimedia!


signatur
Medlem

Chrome spelade upp videon bäst. I Edge kunde man inte ens välja 8k, och Firefox visade stillbilder.

ELF
Medlem

Är korten bra för videoredigering eller något sådant?
Är ju knappt några spel som äns stödjer 2 kort fullt ut. Många ggr så får man ju sämmre prestanda med mgpu.
Till nästa gpu byte blir det bara ett kort.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Undrar vad dom har för PSU i den besten?

Medlem

@Mosfet: Ett mindre kärnkraftverk, säkert.

Medlem
Skrivet av shelter:

Chrome spelade upp videon bäst. I Edge kunde man inte ens välja 8k, och Firefox visade stillbilder.

Samma här, trodde inte Firefox var så dåligt. Vad beror det på?
I Firefox fick jag spela upp i 0,25 medans Crome klarade 1,0

Blev ganska stor skillnad på 4K och 8K, vilket jag inte borde se på en 4K monitor. Bevisar hur hårt youtube komprimerar. Raw-filen var på 100 tals GB medans youtubeklippet är 50GB, enligt kommentarerna.

Så klippet gav en ganska bra insikt hur spelet ser ut i 4K.

Men 4 kort där ett ligger på 98 grader känns lite riskigt.

Gnällkuk
Skrivet av Star Lord:

Samma här, trodde inte Firefox var så dåligt. Vad beror det på?
I Firefox fick jag spela upp i 0,25 medans Crome klarade 1,0

Blev ganska stor skillnad på 4K och 8K, vilket jag inte borde se på en 4K monitor. Bevisar hur hårt youtube komprimerar. Raw-filen var på 100 tals GB medans youtubeklippet är 50GB, enligt kommentarerna.

Så klippet gav en ganska bra insikt hur spelet ser ut i 4K.

Men 4 kort där ett ligger på 98 grader känns lite riskigt.

Sist Firefox fungerade bra med YouTube var väl när Gustav Vasa skidade förbi senast.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vill man nu spänna bågen med sånt där maxat jidder, så kan man väl ändå hosta sin film på ett mera seriöst ställe... Typ Vimeo är ju en bra start.

Youtube komprimerar ju ned allt till Kalle Anka.

Medlem

Ahhh, musiken. Längtar tillbaka

Medlem
Skrivet av tricky:

Sist Firefox fungerade bra med YouTube var väl när Gustav Vasa skidade förbi senast.

Vet inte vad ni gjort med erat Firefox för jag spelade upp videon i 8k utan problem.

Medlem

Jag undrar hur länge jag ska vänta innan ger mig in i spelet igen. Vill verkligen lira det en gång till men vill glömma så mycket som möjligt först.
Tänk att man kan önska sig senil!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Gen
Medlem

60fps tills dess att det kom rök En riktig FPS-killer det där.

Har börjat slutat, börjat, slutat flera gånger. Borde egentligen köra en helt ny gubbe och verkligen sjunka in i storyn och världen på riktigt denna gången. Kan ju som tur var spela spelet i 4K vilket ser helt fantastiskt ut.

Medlem

Stabila 60 var det ju inte. Droppade ner till runt 40 när han slogs med några vargar.
Nåja, själv får man nöja mig med ultra/1080p.

Avstängd
Skrivet av neocon:

Bokmärker videon för 2020 när jag har en 8k-skärm eller åtminstone 4k.

Då får vi se ett maxat Witcher 4 i 16K.

Medlem

@Sebastian V:

i stadiga 100 FPS samt stöd för trådlös VR med eye-tracking!

Exempel på VR med eye-tracking idag:

1
Skriv svar