Battlegrounds har sålt 2 miljoner exemplar

Robot
Battlegrounds har sålt 2 miljoner exemplar

Smått fantastiska siffror för överlevaren.

#arma, #battlegrounds, #early-access


Medlem

Framgången är förtjänt. Det är som de tog de roligaste bitarna av DayZ (PvP) och förbättrade dem på alla sätt o vis. Bättre motor, prestanda, vapenhantering och design för övrigt. PUBG har t.o.m aktiva utvecklare!

Medlem

hur är prestandan nu? skulle väll komma en patch i april

Medlem

@educk: för mig har det blivit riktigt bra gemfört me launch då lagga det nästa hela tiden nu är det sällan bara ibland i dom största städerna
Har 7600k och gtx 1070 med 3440x1440

Medlem

@educk: Rejäl förbättring sen månadspatchen kom ut, håller mig ganska långt över 60fps mestadels på en gtx970 med allt på lägsta (förutom view distance som är på medium). Hoppas på 144fps stabilt längre fram

Medlem

Köper när det släpps officiellt.
Verkar riktigt kul


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det är riktigt roligt och har den där bara en runda till känslan


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Roligt för oss pc-spelare att en "först pc sedan console-utveckling" titel går så bra.

Jag skulle dock ytterst gärna vilja veta om BattleEye verkligen är aktiverat i spelet i dagsläget och gör sitt jobb till 100% eller om den bara är installerad, håller personligen BE som en hygglig produkt i alla fall i R6S implementationen. Och om nu BE är aktiv snurrar den i så fall i testmiljön också eller har "fusk utvecklarna" en ostörd testmiljö

-cb99

Edit in,
Och anledningen till min undran är förstås är mina egna upplevelser efter +90 timmar speciellt på sista tiden och ett raskt antal ökande trådar i ämnet, framförallt på Steam forumet. Utvecklarna själva har väl semester nu till 8/5,
http://steamcommunity.com/app/578080/discussions/1/


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar