Gratis långhelg med The Division imorgon

Robot
Medlem

Faktiskt ett bra lir pve mässigt, vad dom än gnäller på i forumet.
Har ni inte testat så rekommenderar jag det varmt.

Inaktiv

@UggleMannen:

Det är väl mest PC-spelarna som ständigt drabbas av fuskare i alla onlinespel, men bortsett från trasiga servrar så är spelet faktiskt helt okej.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag tyckte det var lite småmysigt när jag testade det nån gratishelg. Tyvärr är alla polare helt ointresserade av spelet, och det singleplayer vet jag inte om det känns som det är värt vare sig pengar eller tid.

Avstängd

Jag hade jättekul i division med några kompisar men vi alla tappade intresset efter ett tag. Har gått över till Ghost Recon nu, sjukt mycket bättre!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jag tyckte det var lite småmysigt när jag testade det nån gratishelg. Tyvärr är alla polare helt ointresserade av spelet, och det singleplayer vet jag inte om det känns som det är värt vare sig pengar eller tid.

Körde ca 30 timmar själv för att gå igenom kampanjen och fixa collectibles, sen mer med randomgrupper för att klara missions på högre svårighetsgrad. Utan tvekan både kul och värt pengarna!

Medlem

Oh vad kul !!! nu har jag inga bortförklaringar längre att inte testa spelet !!!

...skulle va att det krockar med Prey som släpps imorgon möjligen som jag tänkte köra i helgen

1
Skriv svar