Varning till allmänheten för Burrito Bison: Launcha Libre

Robot
Varning till allmänheten för Burrito Bison: Launcha Libre

Vissa spel ska man aldrig installera.

#burrito-bison, #mobilspel


Medlem

Ser ut som ytterligare en kopia på ett spel som funnits hur länge som helst?

Undrar hur många gånger man kan kopiera ett spel och bara byta modeller, innan folk tröttnat?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Bara ett av 3100 launcher spel. Tydligen nytt för fz... o_0

Hur som haver.. är det ett halvmjölknings-köp / nowebgame4U!!-uppföljare av ett par år gamla GRATIS-flash-spel.

gratis 1:an www.kongregate.com/games/juicybeast/burrito-bison
gratis 2:an www.kongregate.com/games/juicybeast/burrito-bison-revenge

edit; ash skrev för länge... (Newklear före).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Skägg.
10 Chambers

Busted! Har inte spelat flashspel sedan Stickman.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Busted! Har inte spelat flashspel sedan Stickman.

Har du testad Kingdom of Loathing?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Burito Bison 2 är den bästa launchern någonsin. Juciy Beasts andra spel är också rätt vassa. Det nya till ipads har jag kört lite, men jag tycker inte att det slår tvåan.

Medlem

Kommer ihåg Burrito bison från när jag gick i gymnasiet 11 år sedan.

Medlem
Skrivet av tricky:

Har du testad Kingdom of Loathing?

Shit, vet inte hur många timmar jag har lagt ner i det spelet totalt, fenomenalt spel helt klart : D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av tricky:

Har du testad Kingdom of Loathing?

Vågar jag?


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vågar jag?

Tror jag nog, är i webbläsaren och gratis. Har för mig att jag läst att det ska vara på g till mobiler men udda och roligt RPG med mycket humor


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket utmärkt humor och så mycket referenser att det är galet : )

1
Skriv svar