Prey släpps i natt – då läser du FZ:s recension!

Robot
Prey släpps i natt – då läser du FZ:s recension!
Medlem

Blir recensionen baserad från PC, Xbox eller PS4?

Gnällkuk

Måste ni köra dessa AB-rubriker? Vill känna att jag är på FZ.se, inte fnazk.se :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

KoP
Medlem

Fick inte mersmak av demot så det ska bli intressant att se vad recensenten tycker.

Medlem
Skrivet av tricky:

Måste ni köra dessa AB-rubriker? Vill känna att jag är på FZ.se, inte fnazk.se :/

Läser du noga i rubriken står det tydligt att recensionen släpps i midnatt.

Hoppas även dom väljer att recensera PC versionen. Annars gör dom bort sig.

Redaktör
Skrivet av MrPeters:

Blir recensionen baserad från PC, Xbox eller PS4?

Primärt pc, och kanske lite från PS4 som det ser ut nu.

Skrivet av tricky:

Måste ni köra dessa AB-rubriker? Vill känna att jag är på FZ.se, inte fnazk.se :/

Skriver vi ut allt väsentligt i rubriken kommer väldigt många färre läsa hela nyheten. Därför kör vi såna här tråkiga rubriker ibland.


signatur
Medlem

Blir intressant o läsa vad ni tycker om spelet, jag kommer dock inte basera mitt köp på recensionen då jag redan köpt spelet:D

Ska va långa laddningstider på konsol har jag hört, över 1min typ.

Medlem

Vågar fan inte förhandsboka detta. Kommer avvakta och se tills recensioner börjar trilla in.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Köpte en nyckel till Steam förra veckan som ännu inte har ramlat ner i e-posten men jag tror stenhårt på Arkane Studios spel. Efter deras 2 Dishonored spel så blir nog detta riktigt nice. Har originalet Prey på Steam men har inte lirat ut spelet ännu. Bara kört i 1 timma.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Ambassadör
Xbox

Men sluta förboka...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av magma:

Vågar fan inte förhandsboka detta. Kommer avvakta och se tills recensioner börjar trilla in.

Tycker jag låter som ett sunt beslut!


signatur

Nämen!

Medlem

Fortfarande lite bitter att det mycket coolare 'Prey 2' blev nedlagt. Istället får vi detta, något tillsynes generiskt mög.

Medlem

Hoppas på fin recension.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Men sluta förboka...

Haha. Ja det gillas inte av många. Ja vet. Men jag köper de spel som jag vet att jag verkligen vill ha och kommer köpa. Jag är inte så kräsen och tyckte t.ex. att Dishonored 2 funkade helt ok vid release.

:::OT:::
Hittills har Prey fina betyg på Steam. Bra optimerat tydligen. Dock inte så många recensioner ännu. Såklart...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vad är ens meningen med att förhandsboka i denna digitala tid?
Bespara sig trubblet att köpa det på releasedagen? xD
Förutsätter att ni handlar med fysiska exemplar då. För annars förstår jag nada varför man skulle förhandsboka.

Preload kan man ju göra nån timme innan bara istället. Visst är väl de ett slags förköp men ändå köpa de flera månader innan känns overkill.

Medlem

När fan släpps det xD?
Ska man behöva VPN tillgång... Gubben här vill spela innan jag ska sova.

Skrivet av CARTMAN:

Jag är inte så kräsen och tyckte t.ex. att Dishonored 2 funkade helt ok vid release

Alltså, jag sitter på ett Geforce 970 men får dippar ner till 13 FPS vid vissa tillfällen i Dishonored 2 fortfarande.. Ingen patch har gjort något bättre hittills..

Medlem

Spelet finns redan recenserat för den som inte orkar vänta: http://attackofthefanboy.com/reviews/prey-review-2017/

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Alltså, jag sitter på ett Geforce 970 men får dippar ner till 13 FPS vid vissa tillfällen i Dishonored 2 fortfarande.. Ingen patch har gjort något bättre hittills..

Oj. Ja det var verkligen inte bra. Jag har väl haft tur. Hade inte mitt uppgraderade 1070 kort då i datorn utan lirade spelet med ett 960 på 2 GB minne som flöt fint.

Hittills har Prey riktigt fina recensioner av över 500 användare vilket låter kanon. Ska börja lira spelet nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar