Någon får käka upp sin hatt, Dayz på väg mot beta

Robot
Någon får käka upp sin hatt, Dayz på väg mot beta

Som zombierna som befolkar världen släpar sig spelet fortfarande framåt.

#beta, #bohemia, #dayz, #nyhetstips, #zombies


Medlem

Ingen länk till sidan där de skriver detta? Ville läsa vad som var på gång :I

Medlem

Så om några år är det dags för release☺ ?

Skägg.
10 Chambers

@Avedagreat: Skulle såklart ha varit med, fixat!


signatur
Medlem

"Någon får käka upp sitt hatt"

MEG
Medlem

Hmm står det när patchen kommer ut?
Man ska heller inte tro allt som står på Internet, det finns de som påstår att jorden är platt också


signatur

Death is only the beginning

Medlem

tänk så blir detta färdigt efter star citizen haha!

Medlem

Så det kommer bli klart då, eller?
Undrar hur många som kommer lira när det är klart.

Medlem

får hoppas att bagageluckan, dörrarna och huven lossnar då för att man kör på en hjärtstartare... var ett tag sedan jag spelade men så blev det då...

Medlem

Hoppas de lyckas få till det till slut. Var ju en riktigt kul mod ända fram tills de patchade bort möjligheten att slå upp tält under buskar och träd, och gjorde zombierna väldigt tråkiga.

Medlem

OmG!!!! HL3 confirMed !!!!!


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det var som fan.
Finns ens detta längre ... Är det där inte en billigare version av PUBG?
Skämt å sido. Det är väl bra. Antar jag.

Medlem

De borde lagt till NPCs i alla dom här spelen/modsen. Hade gjort det så mkt svårare om de rörde sig vanliga civila bland gator, hus och vägar.

Medlem

Intressant att man annonserar detta samma dag, ett par timmar efter, som ett Reddit-inlägg påpekar att spelet varit i Early access och Alpha i 1200+ dagar.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av zumo:

De borde lagt till NPCs i alla dom här spelen/modsen. Hade gjort det så mkt svårare om de rörde sig vanliga civila bland gator, hus och vägar.

Till modden finns det NPCs och har funnits länge beror bara på vilken server man lirar på

Medlem

Roligt om det blir klart, är ju dock inte första gången ett Early Access-spel ändrat status utan att förbättra innehållet.

Medlem

Haha nu beta alltså? Inte för att vara den, men så här länge för detta? 5 år har dom hållt på med spelet vad jag vet om och grafiken var jö redan när det kom ut i early access gammal. Så ska dom alltså släppa spelet om några år med grafik som är typ sjukt gammalt? Seriöst dom väljer en gammal motor för den "funkar bäst" sen måste dom fortfarande göra ändringar för den funkade ej som dom ville. Istället för att ta den som arma 3 använde som hade många av sakerna som dom ändrat redan med bättre grafik etc. Fattar inte vad dom håller på med. Jag älskade dayz när det kom ut, satt fast i det som fan, skaffade early access. Men det var helt seriöst en sämre version utav modden. Vettefan hur dom lyckades med det riktigt..

Medlem

Går moden fortfarande att spela och i så fall, finns det någon vettig anledning att köra early-access-versionen istället?
Själv längtar jag fortfarande efter ett liknande som fokuserar på att faktiskt samarbeta och "återuppbygga civilisationen", men visst fattar man att det är svårt att låta bli att slakta medspelarna efter några timmars spelande.

Medlem

Too little, too late


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Avedagreat:

Ingen länk till sidan där de skriver detta? Ville läsa vad som var på gång :I

"I en uppdatering på den officiella sidan berättar utvecklarna om att en betaversion är stundande"

www.dayz.com

Medlem
Skrivet av Ahris:

"I en uppdatering på den officiella sidan berättar utvecklarna om att en betaversion är stundande"

www.dayz.com

Ja men oftast när FZ skriver nyheter så brukar de inkludera en länk till källan vilket dom lade till efter min kommentar.
Var därför jag frågade!

Medlem

@Molotov: jaaaaaaaaa!


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar