Comebacken för Fräcka Fredag!

Robot
Comebacken för Fräcka Fredag!

Prey-snack, bästa Star Wars-spelet och Quake Champions och mycket mer avhandlas i denna nypremiär.

#battlegrounds, #fräcka-fredag, #star-wars, #steel-division


Medlem

Det var på tiden. Skål och trevlig helg!

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Jh
Medlem

Kul att ni är tillbaka! Fredagsmys Trevlig helg.


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Fräcka Fredag - The Return of the Dadbods

Testpilot
Medlem

Trevligt att se er tillbaka!

Oj, hela 30 minuter lång!
Sparar denna till morgonkaffet.

Medlem

Inte bra att dricka öl när 7åringar tittar!

Medlem

Eftersom det inte länkades av Crew så
http://www.dancarlin.com/hardcore-history-series/
Blue Print for Armageddon

Väldigt bra poddar inne på sista av ww1 har lyssnat på de andra och de är lika bra.

Medlem

En översikt över live-sändningen

00:48 - Nya introsekvensen
01:21 - Här börjar Live-sändningen
03:53 - om den nya studion
04:38 - om den ombyggda FZ-sajten - feedback önskas fortfarande
06:59 - om deras senaste spelerfarenheter
11:30 - om Prey - som ingen testat
15:30 - om varför det står lättöl på bordet
16:45 - om Star Wars
18:40 - om Quake Champions
19:40 - om gårdagen, LaserDome
21:05 - om Total War: Warhammer 2 och relaterat
24:50 - om Call of Duty - WW1
27:10 - om WW1-podden
27:55 - om FZs egna pod: FulKulTur
28:40 - om FZs framtida spelanalyser
29:35 - om The Witcher och relaterat

Nu är det bara att välja och braka!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ohGr:

Fräcka Fredag - The Return of the Dadbods

Haha!

Skrivet av Jokkepalm:

Trevligt att se er tillbaka!

Oj, hela 30 minuter lång!
Sparar denna till morgonkaffet.

Blev ett lite längre avsnitt denna gång, framtida landar nog på 15-20 minuter som vanligt.

Skrivet av Corax:

Eftersom det inte länkades av Crew så
http://www.dancarlin.com/hardcore-history-series/
Blue Print for Armageddon

Väldigt bra poddar inne på sista av ww1 har lyssnat på de andra och de är lika bra.

Grymt, tack!

Skrivet av Jokkepalm:

00:48 Start av Introsekvensen
01:19 Start av den faktiska live-showen
03:53 Om den nya studion
04:38 Om den ombyggda FZ-sajten - feedback önskas fortfarande
06:59 Lite om deras senaste spelerfarenheter
11:30 Lite om Prey - som ingen testat
15:30 Lite om Star Wars
18:40 Lite om Quake Champions
19:40 Lite om gårdagen, LaserDome
21:05 Lite om Total War: Warhammer 2 och relaterat
24:50 Lite om Call of Duty - WW1
27:10 Lite om WW1-podden
27:55 Lite om FZs egna pod: Fulkultur
28:40 Lite om FZs framtida spelanalyser (Siberia 3)
29:35 Lite om The Witcher och relaterat

Du är en fantastisk människa!


signatur
Moderator | Testpilot

Äntligen! Så jag längtat : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Avstängd

Verkligen trevligt! Kul, var inte för fräcka nu bara.

Medlem

@Jokkepalm: Fräcka Fredagen till morgonkaffet på lördagen kommer att bli en grej igen!

Medlem

@Studion,
Nu får jag erkänna att jag missat de första 27 episoderna, men det innebär inte att jag inte uppskattade episod 28 "Fräcka Fredag Strikes Back".

Bekymra er nu bara inte som jag ser det om "svengelska" eller engelska uttryck, för som tittare tappar man fullständigt tempo och tråd med "fel" benämningar.

En sak i avsnittet bekymrar mig dock starkt, men har förstås förståelse om det är transport relaterat och att ni måste tänka på promillen, och det var det "blaskiga" ölet

Iofs,
Får jag väl tillstå att att dessa "svagölur" kunde vara värre än vad de nu är och i sammanhanget i alla fall toppar läskeblask.

Så bra jobbat!
Från en ny tittare och herregud vad jag blivit fördärvad på sista tiden med titta på och inte göra själv på sista tiden

Lycka till och ser fram emot era framtida produktioner.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Corax:

Eftersom det inte länkades av Crew så
http://www.dancarlin.com/hardcore-history-series/
Blue Print for Armageddon

Väldigt bra poddar inne på sista av ww1 har lyssnat på de andra och de är lika bra.

Jag gick in för att lyssna 5 min på den första, efter 30 minuter upptäckte jag att det inte bara blev 5
och lyssnade klart på hela avsnittet 3 timmar 10 min. Riktigt bra pod!

Medlem

tragiskt. ni spelar inte spelen pga ansiktsanimationer. Andra spel spelar ni inte pga vad andra säger..
MEN ni är en succepod skämtar ni elller? Finns inte någobnting som ens påminner om succe. NI ÄR TRAGIK!


signatur

7900XTX
7800X3D

Skägg.
10 Chambers

@alias: Jag vet ärligt talat inte hur jag ska bemöta din kritik.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cb99:

@Studion,
Nu får jag erkänna att jag missat de första 27 episoderna, men det innebär inte att jag inte uppskattade episod 28 "Fräcka Fredag Strikes Back".

Bekymra er nu bara inte som jag ser det om "svengelska" eller engelska uttryck, för som tittare tappar man fullständigt tempo och tråd med "fel" benämningar.

En sak i avsnittet bekymrar mig dock starkt, men har förstås förståelse om det är transport relaterat och att ni måste tänka på promillen, och det var det "blaskiga" ölet

Iofs,
Får jag väl tillstå att att dessa "svagölur" kunde vara värre än vad de nu är och i sammanhanget i alla fall toppar läskeblask.

Så bra jobbat!
Från en ny tittare och herregud vad jag blivit fördärvad på sista tiden med titta på och inte göra själv på sista tiden

Lycka till och ser fram emot era framtida produktioner.

-cb99

Kul, o tack, och läskeblask kan vara gott ändå. Vi embrejsar både ris och ros.

Skrivet av Jokkepalm:

Jag gick in för att lyssna 5 min på den första, efter 30 minuter upptäckte jag att det inte bara blev 5
och lyssnade klart på hela avsnittet 3 timmar 10 min. Riktigt bra pod!

Den är verkligen fantastiskt bra.


signatur
Gnällkuk

Äntligen! Kul att se detta igen Var det inte med Doom som Bethesta införde det här med att de inte skickade ut recensionskoder på förhand?
Garvade högt när Calle sa Mojjäng istället for Mojang
Eriks husmanslager som Joakim fick är faktiskt riktigt god för att vara en alkoholfri öl fö


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Frilansare

Uppmärksam tittare påpekade att jag sade fel i avsnittet: Blueprint for Armageddon heter pod-avsnitten av Dan Carlin som behandlar första världskriget. Inte något med road som jag slarvade ur mig...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Joakim Bennet:

Uppmärksam tittare påpekade att jag sade fel i avsnittet: Blueprint for Armageddon heter pod-avsnitten av Dan Carlin som behandlar första världskriget. Inte något med road som jag slarvade ur mig...

Sökte efter vad du sa och hittade något helt annat. Bra det löste sig! Inte lätt att bli gammal


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

@Joakim Bennet: Bättre sent än aldrig men jag tänkte bara tipsa om att den sista engelska översättningen av The Witcher bokserien släpptes den 16/3 i år

1
Skriv svar