Brian Blessed berättar mer om Kingdom Come: Deliverance.. Och sjunger opera

Robot
Brian Blessed berättar mer om Kingdom Come: Deliverance.. Och sjunger opera
Medlem

Hype är normalt sett inget för mig, men detta spel...oj oj oj.

Att sen Brian Blessed är med är en av många rejäla kvalitetshöjare långt utöver det normala. Mannen är en verklig ikon (och jag använder väldigt sällan det uttrycket av rädsla för inflation av dess betydelse).

Men spel som detta och Witcher serien från CD Project förstärker känslan av att det är i Östeuropa som innovationen och känslan av att ta spelbranschen till nästa nivå finns.

Medlem

Underbar man.

Medlem
Skrivet av lapa:

Underbar man.

+1!

Avstängd

@lapa: Flash Gordon, vilken film!

Medlem

Tror detta kommer bli det häftigaste spelet jag har spelet under alla mina spel år, speciellt platsen och tiden som utspelar sig.

Medlem

Äntligen NÅT nytt som har med spelet att göra! Haha han verkar inte blyg den där mannen inte. Helt random dra till med en orelaterad grej som man är bra på

Medlem

Aldrig sett en människa älska sig själv så mycket, underbart.

Medlem

Någon som vet nyheter kring detta?
När släpps spelet?
Hur ser dagens early access version ut?

Sist jag kollade fanns de nån enstaka quest och 1 slag att göra.
Går det framåt ?
Skulle ju vart släppt förra sommaren först.. Sen under vintern.. Sen dess har jag inte hört nått mer om hur planerna ligger till.

Tror det kommer vara ett bra spel, med rolig och verklig story. Däremot var det enormt stel gameplay enligt mig. jag vet att detta inte är arcade för vem öre men ja.. Slutversionen är väl möjligen bättre och framför allt mer slipad.

Medlem

Black adder. Säsong 1.
Så jäkla bra.

1
Skriv svar