Se Mark Hamill hojta order i Star Citizen

Robot
Se Mark Hamill hojta order i Star Citizen

Fira Star Wars-dagen i efterhand med allas favoritrymdperson.


Medlem

3.0 är nog det jag ser mest fram emot i sommar. Ju mer man har sett och läst desto mer sugen har man blivit på att sikta in sig på exploring.

Medlem
Medlem

Själv har jag redan tröttnat på SC utan att ens ha "spelat" det. Startat klienten en gång, sprang runt lite, flög lite och började längta till Squadron 42 som är det jag ville ha ur SC, en modern Wing Commander-uppföljare helt enkelt. En fet rymdpangare. Uppenbarligen inte många som tycker så dock och tyvärr är de jävligt dåliga på att hålla oss informerade om S42. Misstänker att det blir årets besvikelse om det mot förmodan blir färdigt i år.

Och SC, ja, det blir väl färdigt när det blir färdigt (ja, FÄRDIGT blir det ju inte då heller förvisso) och då får man väl se om en pensionär klarar av att lira det med allt springande runt, Sims in space, Duneclone Carts och annat de knör in. Kul med ambitioner, men risken är att de aldrig själva blir nöjda och bygger om i oändlig loop tills folk slutar köpa skepp och prenumerera. Förvisso helt olika spel, men jag föredrar nog Elite Dangerous-modellen eller kalla den EVE Online-modellen. Har ju fungerat rätt habilt för EVEo.

Medlem

Provade spelet i ngn gratis test. Snyggt men känndes som väldigt fel fokus.

Online världen har ej Save, Det som dayz, börja om naken(me ditt skepp kvar förståss),

alla kan sno ditt skepp nät du kliver ut..

Sedan inge vr stöd..

Missions var oxå begränsat.. Exempel på ett liv... Vakna utan grejjor.
Spawna sitt skepp..
Flyga iväg till fps delen o hämta ett vapen..
Gå ut till landing pads igen om man ej blev gankad så är ens skepp stulet... Gömma sig o vänta på nästa som ska hämta vapen..
Sno deras skepp.. Åka o göra ngn mission..
Sen snor ngn ens skepp igen.. Eller man dör. Repeat, repeat.. Stan man kunde handla i var som o ladda igång ett spel till. Gick ej o köpa saker heller..

Nu var detta ca 1 år sen är det någon som har provat nyligen ifall det blivit bättre?

Medlem

@Seymohre: Du bör nog hålla dig till nästa patch kommer ut.

Medlem

Blir bara mer och mer imponerad av motion-capture tekniken. Börjar vara imponerande realistiska ansiktsrörelser osv nu.


signatur

Fueled by coffee.

1
Skriv svar