Skräckfilmstråden

Medlem

A tale of two sisters är rätt bra om jag inte missminner mig,
såg den två kvällar i rad... då det var saker som kom fram i slutet,


signatur

Yes... jag har legat under en sten...
Ett av de bästa spelen år 2017

Medlem

What Lies Beneath, Alien och The Thing är tre filmer som ligger mig varmt om hjärtat. En jag skulle vilja rekommendera för en annorlunda skräckupplevelse (ifall den inte redan nämnts är Eden Lake. Det är mer obehag än "skräck"...en annan typ av skitläskig.

Vill man som förälder (tror inte att icke föräldrar skulle reagera på samma sätt) verkligen plåga sig så finns det ju också Under the Skin. Innehåller den absolut hemskaste scenen, den på stranden, som jag sett på film någonsin...inget har lämnat mig så illa berörd, vilket man får ge en eloge till regissören för.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Skön sammanfattning.

Kan nån förklara för mig varför Jurkyrkogården inte heter Djurkyrkogården? Eller är Jur en gammal variant av Djur?

Tre månader senare, men det ska föreställa att ett barn har skrivit det, så det är lite felstavat. Det står "Pet Sematary" på skylten till kyrkogården istället för cemetary.

Avstängd

Life var fet.
It Comes at Night var lite besvikelse

Medlem

ähhh bara amerikanskt skräp leta upp lite italienska skräckisar från 70-80 talet !!

Medlem

Jag tyckte Autopsy of Jane Doe var jädra bra, första filmen som fått mig att känna mig lite sisådär på mååånga år

12
Skriv svar