Co-op-shootern OVERKILL's The Walking Dead försenas igen

Robot
Co-op-shootern OVERKILL's The Walking Dead försenas igen
Medlem

Vad skulle fokusen vara om inte på Gameplay?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:

Vad skulle fokusen vara om inte på Gameplay?

Pre-order bonus och Season Pass/DLC, duh!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

https://www.starbreeze.com/starstream/
Får höra vad de har att säga på onsdag

Medlem

Känns som om det är rätt standard att skjuta upp spel nu för tiden. Anledningen är alltid samma enligt företagen själva, får hoppas för mina aktier att det stämmer i detta fallet och inte är några större grundläggande problem med utvecklingen.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Känns som om det är rätt standard att skjuta upp spel nu för tiden. Anledningen är alltid samma enligt företagen själva, får hoppas för mina aktier att det stämmer i detta fallet och inte är några större grundläggande problem med utvecklingen.

Jag tycker man skall läsa vad som inte sägs, det är att om detta spelet kommer ut mitten av andra halvan av nästa år och dom vill stödja det som dom gjort med P2, så kan man tycka det är rimligt att P3 inte kommer ut förrän 2020 eller senare (tror inte Walking Dead kan hålla på lika länge som P2, eller sälja lika bra).
The Raid borde(?) komma ut nu i sommar eller mot hösten och det rimmar bra med att WD kommer nästa år, även om dom färdigställer det i år.

Tror inte det är några problem med folks SBZ-aktier, så länge dessa spel säljer, men just nu finns det ju inget "motstånd", dom stora företagen har inte fattat att hoppa på coop-kakan, ännu.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är fz typ enda stället för sbz-aktieägarna att hypa upp grejjer? Känns som att det alltid är massa snack om aktier i kommentarerna när det gäller starbreeze som man inte ser i andra nyheter.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Äsch, vi är alla gamers och vi gör vad gamers gör spelar. I detta fallet gibbar man på aktiebörsen
Ska dock säga att jag inte har aktier hos Starbreeze.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är fz typ enda stället för sbz-aktieägarna att hypa upp grejjer? Känns som att det alltid är massa snack om aktier i kommentarerna när det gäller starbreeze som man inte ser i andra nyheter.

Förutom Paradox och Starbreeze är det väl ganska få spelföretag på Stockholmsbörsen och som FZ skriver om?

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är fz typ enda stället för sbz-aktieägarna att hypa upp grejjer? Känns som att det alltid är massa snack om aktier i kommentarerna när det gäller starbreeze som man inte ser i andra nyheter.

Finns väl inte så många listade svenska spelföretag, speciellt inte som är så här gamla, paradox blev det ju nyligen.
Det har pratats om starbreeze-aktien i åratal både här och på sweclockers (som är ett större forum), långt innan det blev en raket för några år sedan.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ah bara en observation, stämmer säkert det ni säger


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar